Obavijesti

Lifestyle

Komentari 1

Slavni vole potpisivati kolekcije donjeg rublja: Sada je i pjevačica Lizzo na listi autorica

Slavni vole potpisivati kolekcije donjeg rublja: Sada je i pjevačica Lizzo na listi autorica

Pod egidom raznolikosti tijela, siluete i općenito ljepote te prihvaćanja raznih građa i figura, poznati često šire brend na način da lansiraju linije gaćica, grudnjaka i ostalih majušnih stvari

Pjevačica Lizzo prošle je godine pokrenula liniju Yitty, koja donosi razne veličine i kreativnost za obline, a sada je najavila Your Skin. Radi se o donjem rublju koje ide do veličine 6XL, odnosno širi ponudu za razne siluete. Vodi se za pravilom 'gender-neutral', odnosno ova odjeća, donje rublje, nije rodno naglašeno. Točnije, ima niz varijanti građa tijela, od ženskih do muških, pa sve između.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Lizzo (@lizzobeeating)

Lizzo pritom ističe da je to linija posvećena svim rodnim identitetima. Slogan je - zaslužujete biti sretni u vlastitoj koži. Ovaj način komunikacije s publikom, da lansiraju kolekcije donjeg rublja, gaćica i grudnjaka, nije samo važan za autorice, već i publiku koja voli tu raznolikost.

POGLEDAJTE VIDEO:

Pokretanje videa...

Grudnjaci kao maske za lice 01:14

Naime, donje je rublje bilo relativno donedavno reklamirano kroz vitke djevojke s kojima se publika ne može poistovjetiti, a takvo je bilo i samo rublje - atraktivne stvari bile su uglavnom manjih veličina. No, Lizzo, a prije nje Rihanna, to su promijenile. Atraktivna je odjeća rezervirana za sve, ne samo za vitke, slažu se zvijezde.

Rihanna je zapravo prva koja se usudila na taj korak, Savage X Fenty predstavila je 2018. godine. Bio je to odličan reklamni potez, jer ona nosi sve te kreacije i na kampanjama, no tu su i otvoreni stavovi prema svim tipovima tijela. Ovaj projekt donio joj je dodatnu slavu, a tržište donjeg rublja dobilo je svoju novu kraljicu. Čipka je važna, baš kao i one obične, neutralne tkanine, promovira zvijezda.

Zvijezda urbanog stila: Prve su šilterice bile napravljene od vune s 'kljunom' od kože
Zvijezda urbanog stila: Prve su šilterice bile napravljene od vune s 'kljunom' od kože
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by SKIMS (@skims)

I Kim Kardashian je u ovom društvu, njezina Skims kolekcija također se referira na razne građe i nijanse kože. 'Nude' više nije samo bež, već i tamna čokoladna, baš kao i razne nijanse kože. Također ima vrlo velike veličine, a tu su i razni bodiji, odnosno donje rublje koje oblikuje tijelo te naglašava strateška mjesta.

Modni brend Aldo oduševio je novom kolekcijom: Ističu se pastelne boje, metalik nijanse
Modni brend Aldo oduševio je novom kolekcijom: Ističu se pastelne boje, metalik nijanse

Jennifer Lopez pridružuje se ekipi, no kao brand ambasador - zastupa brend Intimissimi. Poznata po savršenom tijelu, pjevačica je dio priče modnog brenda koji donosi romantiku i eleganciju te također zastupa ideju raznolikosti ljepote i tijela.

Savršena proljetna jakna: Sako neutralnog tona i široke forme
Savršena proljetna jakna: Sako neutralnog tona i široke forme

Ovo pravilo da su svi lijepi, bez obzira na građu, kile i siluetu, donijelo je svijetu donjeg rublja novi način prezentacije, koji publika diljem svijeta obožava.

Naime, još početkom milenija scenom su vladale Anđelice, nemoguće lijepe žene s kojima se rijetko tko mogao poistovjetiti. Ne samo da ime asocira da su došle 's neba', već su i tako građene da je svako donje rublje lijepo na njima. No, s raznim tijelima u fokusu mode, ta ideja pada u vodu.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by SKIMS (@skims)

Zato je novo vrijeme donijelo i svježi pogled na donje rublje, koji je uvelike normalniji i prihvatljiviji. Upravo je to jedan od razloga zašto se te kolekcije isplate te mijenjaju način percepcije na taj dio modne scene. 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 1