Kriminalci i devijantni ljudi su sa pogreškom u kromosomu. Imaju sindrom dvostrukog Y, 47, XYY. Pokazuje devijantnost u ponašanju, agresivan je i asocijalan . Ajde ti to sad ispravi !!!
Dk
Deaktivirani korisnik
16.1.2020.
Odustani
Savršeni kandidati za istraživanje i testiranje CRISPR tehnologije (googlaj)
TV
TIHA VODA
16.1.2020.
Odustani
U pravu si. Do zaključka da je devijantno i kriminalno ponašanje urođeno , došao je i talijanski liječnik Cesare Lombroso ( 1835 - 1909.). Iako se u to vrijeme
nije znalo ništa o genetici , on je na temelju fizičkog izgleda (bio je zatvorski liječnik), zaključio da su nasljedne osobine presudne. Molekularna biologija je na tragu rješenja , "isključivanjem " "loših" gena .
Prikaži još ↓
gladijator
16.1.2020.
Odustani
Necu se petljati u genetiku, jer malo gotovo nista neznam o tome. To moze biti razlog i ne mora. Ima djece ciji su roditelji bili ubojice, serijske ubojice, a d
jete je uzorno, socijalizirano, pravilnog razmisljanja i kao sto sam vec napisao uzoritog ponasanja. Nego da se nadovezem na Sisakovica....Agresivan je, asocijalan i nema logicko ni humano razmisljanje. Takve ljude treba zaokupiti da nemaju vremena razmisljati o drugima i njihovom ozljedivanju, kao i o vanjskom svijetu. Treba ih zaokupiti poslom. Ne nuzno teskim fizickim radom, iako je to efikasno, jer se umore i nista im ne preostaje nego otici spavati. Posao ili neki hobi kojem ce se posvetiti, koji ce im uzeti veci dio vremena i razmisljanja moze ovakve promjeniti. Prvo ce brze sazriti, a onda ce poceti cijeniti svoj rad, rad drugih i samim tim tudu pomoc i druge ljude. U zatvoru treba takoder napraviti reformu. Ne moze se nekog zakljucati i cekati da vrijeme napravi svoje.
Prikaži još ↓
gladijator
16.1.2020.
Odustani
Npr.( ovo samo dajemprimjer zbog psihickog refresha), kako bi se osjecali da volontiraju u kombiju prve pomoci, ne vise njih, nego jedan gdje nema doticaja sa d
rugim zatvorenicimi i njihovim idejama. Kako bi se osjecali da volontiraju sa prvom pomoci i spasavaju tude zivote. Spase neciji zivot, pa ih ljudi pohvale, vide da ih netko cijeni, pocnu se osjecati vaznim....Da porode neko djete, pa ih pohvale jer su donijeli novi zivot na svijet. Kako bi se vi osjecali? Mislite da bi oni drukcije? Imali bi prije spavanja o cemu razmisljati, koliko vrijedi ljudski zivot, koliko malo treba da se postane vazan i cijenjen clan zajednice i sto mu se vise svida, prijasnji zivot u kojem su ga se ljudi bojali i izbjegavali ili ovaj novi gdje ga se ljudi ne boje, gdje ga ljudi vole i cijene i gdje je pozeljan u drustvu. Nemojte misliti da bi ostali ravnodusni!
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
16.1.2020.
Odustani
gladijator -> na dobrom si putu pa bi se malo nadovezao. Kako se kaže: "100 ljudi, 100 čudi" s obzirom na to ako krojiš društvo prema specifičnom kalupu uvijek
će biti onih koji ispadaju, koji su "loši" koji su "drugačiji", "nenormalni". Zanemarimo na trenutak da je on ubojica, vratimo se malo u prošlost prije nego li je išta loše napravio. Takva osoba ne može biti "radnik po šabloni" da se tako izrazim, takva osoba ne može biti "učenik po šabloni" oni zahtijevaju osobni pristup, a s obzirom da smo mi Hrvati poprilično konzervativno društvo, oni teško pronalaze svoje mjesto u takvom društvu. I nije jedini, mnogi su takvi koji se moraju pretvarat da su "normalni" da bi bili prihvaćeni. A na posljetku samo rijetki se snađu, a dobar dio njih završi kao narkoman, u zatvoru, mrtav ili vječni klošar.
Prikaži još ↓
gladijator
16.1.2020.
Odustani
Slazem se. Prije ubojstva se mozda nisu uklopili, ljudi ih nisu prihvacali, vjerojatno i vrijedali, mozda i tukli, nitko im ni jednu lijepu i ohrabrujucu rijec
nije dao....Takva osoba je isfrustrirana, stalno rabijatna i postaje potencionalni problem. Ne kazem da ih se i ja ne bi klonio, ali postoje ljudi kojima je posao da im pomognu, a oni to ne rade. Trebaju izbrisati razlog robijanja, treba sadasnjost i buducnost provoditi drukcije od proslosti. Treba ih stvoriti korisne, da zasluze pohvalu, da se u njima probudi i istakne ljudskost koju su potisnuli duboko u sebe. To se ne dogada razgovorom, bar ne kod svakog. To trebaju raditi psiholozi sa socijalnim radnicima, biroom za zaposljavanje, pravosudnom policijom.....jedan veci tim ljudi, koji su placeni za to, mogu promjeniti ljudski zivot tako da ih savjest i moral mijenjaju, ne palica, kljuc i vrijeme u celiji. Sve se mijenja od medicine, tehnologije.....a zatvori ostaju isti. To nije dobro ni ucinkovito.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
16.1.2020.
Odustani
E sory ali moram ti ovo reći: ovo što si sad rekao je (na dugo i široko) ona izjava "Neka institucije rade svoj posao". Ali problem nije toliko u institucijama
koje ne rade svoj posao (problematika za drugi put), niti je to jednostavan problem koji se može sa jednim potezom riješit. To je već društveni i sustavni problem. Pa da probam u kratko: kao klinci imamo relativno malo sadržaja koji bi nas zaokupili, pogotovo u obiteljima s manjim prihodima jer ne mogu slati klince na npr karate, jedrenje, jahanje, filmove itd. Pa kasnije kao tinejdžeri, kada trebaju imat najviše sadržaja oni pak imaju najmanje, klinci bi trebali širit horizonte na visoko i široko, (pa da se vratim na opasku da smo jako konzervativno društvo), naše društvo ne dozvoljava devijantne ali bezopasne aktivnosti i interese. Ono što mladi mozak (pogotovo ovakvog kalibra) može smislit, neki ne bi mogli ni zamislit, a kad čuje za to ostane koompletno šokiran. Ja sam ko klinac bio pun ideja, mogao bi ovo mogao bi ono, pa bi uvijek naletio na isti "zid" (tipa: "Nisi normalna", "Ne može to tako, moraš ovako...")
Prikaži još ↓
gladijator
16.1.2020.
Odustani
Da, ja ne vidim tko bi ih mogao promjeniti osim institucija. Oni se nalaze u instituciji. Potrebna je reforma tih institucija. Drukciji i efikasniji pristup. Je
ftijiji i puno korisniji i za ljude i za zatvorenike tih profila, glede probrazaja. Gle nekada djeca nisu imali karate, jedrenje, jahanje....djeca su radila na zemlji sa svojim roditeljima, kad su odrasli krenuli su u vojsku, poslije vojske na posao i osnovali su obitelj. Sta im je falilo, nista. To su bili nasi roditelji. A mi se toliko grozimo vojnog roka, kao da djete ide ne znam gdje. To je jedan ciklus, odnosjo vojni rok je takoder jedan vid odgoja.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
16.1.2020.
Odustani
Ja ne vidim zašto bi ih uopće mijenjao, oni su ljudi sa svojim manama i vrlinama, njima treba prilagođeno radno mjesto kao što čovjeku u kolicima treba prilagođ
eno radno mjesto. Čim ideš sa pristupom "mijenjanja" naletit ćeš na veliki otpor, ljudi se ne vole mijenjat, to nam je u prirodi. Zamisli da sad dođe netko tko smatra da si ti nenormalan (recimo neki državni udar i dođe neki diktator) i sad on od tebe traži da se promijeniš ili ideš u zatvor na 20 godina zbog "groznog zločina devijantnog ponašanja". Slično se takvim osobama događa, samo s našeg stajališta on je taj koji je nenormalna i lud.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
16.1.2020.
Odustani
A ovo što su djeca imala i što nisu, naši roditelji i to. Jbg drugo vrijeme, opet da uđem u ljudsku prirodu. Mi smo društvena životinja, mi volimo biti u društv
u i izolacija iz društva ostavlja fizičke i psihičke posljedice. U doba naših roditelja i prije, nisi imao lepezu sadržaja za zabavu kao danas, tako da nisi puno odudarao od društva, danas se sve više i više izoliramo pa se čudimo epidemiji depresije, samoubojstva, razbojništva i čega već ne. Čovjek mora živjet u zajednici inače ne može funkcionirat. Za vojni rok ne mogu ništa komentirat jer sam ja prva generacija nakon ukidanja obaveznog vojnog roka. Ali mogu ti reći da mi ne nedostaje to, imao sam više vremena za koncentrirat se na fakultet i išao sam dok mi je još sve bilo friško iz srednje škole. Tako da je za mene to bio plus. A što se tiče discipline to mi nikada nije ni trebalo, radio sam još od osnovne škole svako ljeto, došlo je do toga da potajno mrzim ljeto hahahaha.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .