ne bi to bilo ništa čudno. Zašto se nitko ne upita zašto se "izbacuje" sve manje i manje hitova koji će ostati "evergreeni" za sva vremena, koji će "ući u uho" cijelom svijjetu, koje će moći izvoditi (i) simfonijski orkestri, kao pjesme koje su nastajale (ponajviše) u razdoblju s kraja 1950-ih, pa (ponajviše tada) tijekom 1960-ih, te 1970-ih, i nekako do prve polovice 1980-ih. Poslije - prilično rijetko, tu i tamo. Uglavnom pjesme koje su "broj udaraca u minuti" i kompilacije, tj. obrade starih pjesama. Vrlo rijetko je u kasnijem periodu izbačena neka stvar koja će trajati "za sva vremena". Naravno, bilo je, i ima, i bit će, ne kažem, ali kudikamo manje nego u ranijim periodima koje sam naveo. Zašto je to tako? E, pa zato jer povijest popularne glazbe traje nekih, cca, 120-130 godina. U tom je periodu glazbeni izraz sveden na 3-4 minute, rijetko na 5 minuta. E, pa tijekom tih 130-ak godina, naprosto se je "iscrpila" kombinacija nota koja se može "smjestiti" unutar tih 3-4, odnosno 5 minuta, pa je jasno da se mogu desiti (i) ovakve podudarnosti, tj. da neki kompozitor, bez namjere za plagiranjem, sklada neku melodiju, a da ona sliči na već otprije postojeću. Osobno ne vjerujem da bi jedna takva gigantska glazbena legenda kao što je Sir Paul McCartney plagirao tamo nekog....
IO
IO
15.6.2020.
Odustani
Auf al si ga natrkeljao, i na kraju gluplji zakljucak nisam nikada cuo.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .