Jedini drugi spot iz osamdesetih koji je dostigao milijardu pregleda je onaj benda Guns N 'Roses 'Sweet Child O' Mine', koji se na YouTubeu prikazuje od Božića 2009.
Singl 'Take On Me' dostigao je milijardu pregleda na YouTubeu
Pjesma norveškog pop rock sastava a-ha, 'Take On Me', na YouTubeu je dostigla vrtoglavih milijardu pregleda.
Singl je na društvenu mrežu postavljen u siječnju 2010., a ove godine spot je imao oko 480.000 pregleda dnevno, rekli su iz YouTubea za CNN. Bend se dobrim vijestima pohvalio na Twitteru.
- 'Take On Me' došao je do jedne milijarde pregleda na YouTubeu! Ne bismo to uspjeli bez vas, dragi obožavatelji. U slavljenju ovog prekretnog trenutka pripremili smo nešto posebno... - napisali su.
Inače, ovaj spot je 1986. dobio šest nagrada MTV Music Awards i bio je nominiran za omiljeni pop/rock spot na American Music Awardsu.
Jedini drugi spot iz osamdesetih koji je dostigao milijardu pregleda je onaj benda Guns N 'Roses 'Sweet Child O' Mine', koji se na YouTubeu prikazuje od Božića 2009.
A-ha, trojac koji se sastoji od Mortena Harketa, Paula Waaktaar-Savoya i Magnea Furuholmena, formiran je 1983., kad su i napustili Norvešku te otišli u London u potrazi za glazbenom karijerom.
POGLEDAJTE VIDEO:
Pokretanje videa...