Nagradu za najbolju reklamnu kampanju bi stvarno trebao dobiti dugo iščekivani film Ryana Reynoldsa - 'Deadpool'. Videe nemojte gledati dok vas netko promatra
Zafrkancija nikada ne prestaje kada govorimo o 'Deadpoolu'
Do početka prikazivanja jednog od najiščekivanijih filmova 2016. godine ostalo je samo 14 dana, i postalo je posve jasno da će film biti nevjerojatan.
Osim izvrsnog foršpana, kojeg možete vidjeti na videu s YouTubea, marketinška ekipa je dodala i film kojeg je možda bolje gledati kada vas nitko ne promatra. Moglo bi se reći da je delikatan i da nije baš za svačije oči i uši.
Nastao prema Marvelovu najneuobičajenijem anti-junaku, 'Deadpool' donosi priču o Wadeu Wilsonu , bivšem operativcu specijalnih snaga koji je postao plaćenik. Podvrgnut zabranjenom eksperimentu, Wade otkriva svoje nove super moći ubrzanog zacjeljivanja te postaje svoj alter ego Deadpool. Naoružan novostečenim vještinama i mračnim, uvrnutim smislom za humor, Deadpool kreće u potragu za čovjekom koji ga je gotovo uništio.
‘Deadpool’ u kina stiže 11. veljače ove godine, čak dan ranije nego u Sjedinjenim državama. U filmu se, uz Ryana Reynoldsa i Morene Baccarin (Firefly), pojavljuju i Stefan Kapičić, Ed Skrein te Gina Carano . Osim njih uloge imaju i T.J. Miller i Brianna Hildebrand. Za redatelj filma je unajmljen Tim Miller, za kojeg mislimo da nas neće razočarati , jer ipak se radi o njegovom prvom djelu.
Jeste li već rezervirali karte?