Objasnio sam joj da ima kartu za sutra i rekao da izađe kako bi cura koja ima kartu mogla sjesti. Ali rekla mi je da joj se žuri u Split. Na izlasku iz busa je dobacila 'mrš, stoko. Vidjet ćete svoga Boga', tvrdi vozač
Vozač Flixbusa kojeg je optužila hrvatska glumica: Laže! Pa svi su pljeskali kad je izlazila van
Splitska glumica Uršula Najev objavila je u nedjelju da je imala neugodno iskustvo na autobusnom kolodvoru u Zagrebu gdje ju je, kako je tvrdila, verbalno napao vozač Flixbusa zbog čega je dobila napadaj panike.
Objavili smo i svjedočanstvo jednog od putnika koji je rekao kako je glumica imala kartu sa sutrašnjim datumom i inzistirala je da ostane u busu jer joj se žuri u Split te da je zbog nje bus kasnio u polasku.
Sad nam se javio i vozač autobusa Ante Bonacin koji kaže kako je glumičina strana priče obična laž.
- Standardna procedura ukrcaja putnika i prtljage se odvijala po planu i programu, ništa nije naslućivalo da će nam radni dan završiti tako što će biti medijski popraćen sa svih strana zbog nikoga. Ja, Ante Bonacin, sin Ivice iz Kaštel Sućurca sam bio na vratima i gledao i skenirao karte, kolega Žarko Jukić, sin Slavka iz Čavoglava je slagao prtljagu. Prilikom skeniranja i provjere karata sve je teklo u redu, međutim kao i uvijek, 70 posto putnika koji kad im se pogleda karta uđu u bus, ostave stvari i opet izađu van. U svoj toj gunguli gdje je nemoguće zapamtiti sva lica jer nisam kompjuter, ljudi ulaze i izlaze. Kad se posumnja na nekoga, karta se ponovno skenira. S obzirom na to da smo ukrcavali prtljagu pred polazak i na desnu stranu za putnike koji žele izaći u Solinu bili smo razapeti na sve strane. Kako je dama ušla, ja ne znam, no u svakom slučaju prije ulaska se broje putnici da provjerimo sami sebe - prepričao nam je vozač autobusa.
Rekla nam je: 'Vidjet ćete vi svog Boga, mrš, stoko jedna'
- U tom brojanju taman je došla cura s kartom, a nama u busu je bilo 53 putnika, dakle netko je višak u busu, netko tko nema kartu. Na mikrofon sam upitao dva puta da li ima netko da mu karta nije pregledana, nitko se nije javio. Zatim sam krenuo u ponovno pregledavanje karata, osobu po osobu, sjedalo po sjedalo. Kada sam došao do petog, šestog reda dotična osoba mi vadi nevaljanu kartu, odnosno kartu za sutradan - rekao je Bonacin i tvrdi da je glumici objasnio da ne može putovati.
- Objašnjavam joj da ne može putovati s nama jer nema valjanu kartu i da napusti bus kako bi cura koja ima kartu mogla sjesti. Na to je dama rekla: 'Neka mala sjedi na skalama, ja danas moram doći u Split.' Ja sam joj opet ponovio da mora izaći van jer bus neće krenuti dok ne izađe i da već kasnimo desetak minuta zbog nje.
- Ona je inzistirala da joj ja vratim pare za kartu, na što sam ja rekao: 'Niti sam vam ja prodao, niti vam ja imam šta vraćati, izađite iz busa jer ću zvati policiju. Mlada damo, vi nemate kartu i ne možete putovati s nama.' Na spomen policije je izašla i u odlasku nam slatko rekla: 'Mrš, stoko, vidjet ćete svoga boga.' Jako lijepi vokabular za jednu glumicu - dodao je.
Kaže kako su putnici iz busa pljeskali kad je glumica izlazila iz autobusa.
- Pedeset i tri putnika su slavila pljeskom kada je napokon izašla iz busa. Ja nisam tada ni znao o kome se radi, već su nam putnici rekli da ćemo sada završiti u novinama jer da ona od ovakvih izmišljenih scena živi. Mi se ne kajemo ni za što. Opet bi isto postupili jer radimo časno i pošteno posao koji volimo, kako ja, tako i moj kolega - dodao je.
Flixbus: Vozači neće biti sankcionirani
Iz Flixbusa su odgovorili priopćenjem na upit Dalmatinskog portala. Odgovor prenosimo u cijelosti:
- Žao nam je zbog neugodne i vrlo osobne emocionalne situacije koju je jučer doživjela jedna od naših putnica. Ovim putem potvrđujemo kako je autobus na relaciji Zagreb-Split s jučerašnjim polaskom, 11.12.2022. godine, bio popunjen do zadnjeg sjedala te na žalost nije bilo mjesta za putnicu koja je imala neispravnu kartu, odnosno kartu s polaskom za dan kasnije.
Svakoj situaciji koja utječe na nezadovoljstvo putnika prije, za vrijeme ili nakon vožnje pristupamo vrlo ozbiljno. Nakon što nam je službeno dojavljeno u kojoj su se situaciji pronašli kako dotični putnik tako i naši vozači, zatraženo je službeno očitovanje vozača na navedenoj liniji te su u obzir uzeti i komentari ostalih putnika koji su jednako tako sudjelovali i bili prisutni za vrijeme nemilog događaja, a koji su ustupili i svoje kontakte u slučaju potrebe za svjedočenjem.
Prema svemu zaprimljenom, možemo utvrditi da se vozač FlixBusa, koji je do nedavno bio javno i medijski hvaljen kao jedan od naših najboljih vozača, suočio s teškim javnim optužbama. Kao kompanija dužnost nam je brinuti o zadovoljstvu i sigurnosti svakog putnika, ali isto tako dužnost nam je štiti naše vozače koji se često susreću s neugodnim situacijama na licu mjesta, osobito kada su u pitanju ovako teške optužbe.
Vozači neće biti sankcionirani u ovom slučaju, a o daljnjim mogućim koracima ćemo interno razgovarati - priopćili su iz Flixbusa.