Pogledao sam taj dio o Splitu i prekinuo gledati, i što reć nego žalosno koja hrana se reklamira kao primjer splitske gastro scene, iako je Paulina uvijek bila
popularno mjesto, s donekle ok cijenama ali... Jednim velikim dijelom, ni ne iznenađuje me to sve. Tko god je išao ili dolazio u Split se mogao uvjeriti da je taj grad izgubio svoju autohtonu gastro ponudu. Razno razne pizzerie, fast foodovi, burger barovi i tu i tamo neka improvizirana konoba koja nudi tek par odmrznutih varijanti autohtonih jela. Daleko, daleko, daleko od ičega čime bi se takav grad mogao ponositi. Ima Split par lokacija gdje se još uvijek može pojesti dobra riba, dobar komad mesa, dobra pašticada, dobra peka, ali to se neće toliko reklamirat. Zašto i bi? Pa za ta se mjesta zna. Kao i mnogo toga, želja za brzom (turističkom) zaradom koja se bazira na nabijanju cijena burgera i pizza kako bi se nahranili mamurni tinejdžeri i iz njih izbila neka kinta, nas dovodi do toga da sva mjesta gube svoj identitet. Tako i u Splitu. Rješenje? Split treba biti Split. Ne ni Ibiza ni New York ni Pariz ni Tokyo. Već Split. Ponudit ono što uistinu je Split, prezentirati na tanjuru ono što čini taj grad posebnim. Dok se to ne promini, neće se ni imat što za pojest.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .