Višnja Pevec voli šlagere, Jadranko Črnko je šansonijer, Antonio Alvarez pjeva latino balade, Čedo Prodanović je džezer, a Davor Štern praši rock’n’roll
'VIS Stečaj bend': Oni svojom glazbom izvlače iz svake krize
S dolaskom Antonija Alvareza III. u Agrokor popunilo se mjesto u bendu uspješnih ekonomista, pravnika i poduzetnika koji danju 'drmaju' Hrvatskom, a noću sviraju drugu pjesmu.
Na mikrofonu će se financijski konzultant izmjenjivati s bivšom vlasnicom trgovačkog lanca Višnjom Pevec. Džez ritam udarat će Sanaderov odvjetnik Čedo Prodanović, na klavijaturama je roker Davor Štern, a stručnjak za imovinsko pravo, šansonijer Jadranko Črnko je na gitari.
Svi članovi vokalno-instrumentalnog sastava Stečaj Bend povezani su problemima u privredi. Višnja je iskusila stečaj carstva kojeg je gradila, dok je Antonio majstor za izvlačenje tvrtki iz financijskih problema. Štern savjetuje državnike kako da izbjegnu energetske krize, a Prodanović i Črnko vrsni su odvjetnici čije usluge dobro do??u svakom kome prijeti bankrot.
Dok je sa suprugom Zdravkom vodila trgovački lanac, koji je 2010. završio u stečaju, Višnja Pevec (55) hvalila se kako joj se više dopada šminkati se, pozirati i pjevati, nego naporno raditi u svojoj tvrtki.
- Uz toliko posla, sad ga imam još više, ali to su zapravo slatki poslovi. Snimanje i šminkanje puno je jednostavnije od onoga što inače radim - rekla je bivša poduzetnica koja je debitantsku pjesmu 'Ti si sve što meni treba' otpjevala sa Zvonom Bohemom.
Zajedno su nastupili na Hrvatskom radijskom festivalu, a Bohem je tvrdio da su na snimanju spota morali potjerati glumicu kojoj je namijenio ulogu kako bi Pevec bila jedina zvijezda. Nakon što je sa suprugom osuđena zbog porezne prevare, Višnju je sud poštedio zatvorske kazne pa je pjevačica zabavne glazbe radila za opće dobro. S mikrofona se prebacila pred štafelaj te je završila tečaj slikanja.
Glazbe se ni u jeku Agrokorove krize ne odriče Antonio Alvarez III. (51). Konzultant iz tvrtke Alvarez & Marsal glazbenu karijeru počeo je kao šlager-pjevač, nakon kraha braka s prvom suprugom. Tako je savladao tugu i shvatio da je uspješniji ako se bavi umjetnošću. Sad piše pjesme, svira gitaru, sklada i nastupa. Napisao je i latino baladu koja je postala uvodna pjesma za meksičku sapunicu 'Rubi'. Rado nastupa kao pjevač dance skupine A3, a na pozornici se ne srami pokazati plesne pokrete koje je uvježbao.
Tremu od nastupa pred publikom nema ni bivši ministar gospodarstva Davor Štern (69). Naftaški stručnjak kao tinejdžer je upisao srednju glazbenu školu gdje se posvetio klaviru.
Upao je 1969. u Grupu 220 na mjesto dotadašnjeg klavijaturista Branimira 'Brane Lamberta' Živkovića, a kao student promijenio je dva benda, ali rock’n’rolla se ne odriče ni na pragu osmog desetljeća. Kad ne sjedi u skupštini Grada Zagreba, gdje je zastupnik, ugovara gaže u Hrvatskoj bendu Super stary, kojemu je godinama frontmen.
Stručnjak za nekretnine i imovinsko pravo, odvjetnik Jadranko Črnko napisao je stihove i glazbe za šansonu 'Zagrebačkim ulicama', u kojoj je opjevao svoj rodni grad.
Drugi njegov veliki hit je 'Moj osmijeh i ja', u kojemu opisuje lažne osmjehe i licemjerje. Njegove odvjetničke usluge koristila je udovica Ive Robića, Marta, dok se borila za suprugovo nasljedstvo.
Sanaderov odvjetnik Čedo Prodanović (68) više od 40 godina skuplja gramofonske ploče pa je njegova kolekcija premašila 10.000 primjeraka. Kao mladić pjevao je u zboru s Josipom Lisac, a posljednjih godina počeo je ići na koncerte riječkih rokera Let 3, u kojima pjeva njegov bratić Zoran Prodanović Prlja (52), ali nema ništa ni protiv drugih bendova.
- Nikad ne bih kupio CD od Elementala, ali sviđaju mi se njihove stvari kad ih čujem na radiju - objasnio je odvjetnik. Dok je u Haagu branio generale Rahima Ademija i Ivana Čermaka, u slobodno vrijeme bi obilazio džez koncerte.
- Godinama sam odlazio na najveći jazz festival, veći i od razvikanog Montreuxa. Ondje sam slušao najbolje džezere. Nisam rob tradicije i ne volim tradicionalni jazz. Bebop mogu slušati, ali to mi nije nešto - objasnio je Prodanović