'Gabi više voli kolektiv, dok je Arsen bio samotnjak. Čak mi je na jednom od posljednjih koncerata rekao: ‘Skoro ćeš mi i ti biti suvišan’. I shvatio sam. S tih bisova na koncertima Arsena ne puštaju...'
'Posebno mi je drago što sam zbog svoje kćeri pratio velike koncerte Beyonce i Lady GaGe'
Ako mislite da znate “tko je” Matija Dedić, kakav je on zapravo muzičar, (ne samo) jazz pijanist i kompozitor, obratite pažnju na internet. Nemate pojma koliko je albuma objavio (solističkih, kompilacija, u kojima je sudjelovao i tako dalje), nemate pojma koje je sve žanrove pokrio. Bacite oko na (godišnje) rasporede njegovih koncerata: posvuda, doslovno. Nema smisla da uvod pretvaramo u katalog, razgovaramo ionako u (njegovom vječnom) škripcu s vremenom, između dvaju radnih putovanja i uoči nastupa na zagrebačkom Festivalu svjetske književnosti, što se održava od 5. do 11. rujna. U Hrvatskom glazbenom zavodu tim povodom Matija Dedić svira u predstavi “Simone, fragmenti”, u režiji Snježane Banović i (su)izvedbi Alme Price.