Njezini obožavatelji već dugo vremena nestrpljivo iščekuju novu liniju odjeće, no ona nikako da ugleda svjetlo dana. Na svome Instagramu objasnila je zašto toliko dugo čekaju
Pišek o svom modnom brandu: 'Opet nam je Covid pomrsio sve račune, trebalo je biti gotovo'
Bivša televizijska voditeljica Nikolina Ristović ex. Pišek (45) u rujnu prošle godine oživjela je modni brend 'Guilty or Innocent'. Njega je još prije nekoliko godina pokrenula s modnim dizajnerom Borisom Banovićem (48).
POGLEDAJTE VIDEO:
Pokretanje videa...
Tada je kreirala liniju dječje odjeće, a u prvoj kampanji, koja je ugledala svjetlo dana krajem prošle godine, srca mnogih ukrala je njezina kći Una Sofija (6).
Njezina nova kampanja već je davno trebala ugledati svjetlo dana, no to se nije dogodilo. Sada je objavom na svojem Instagram profilu voditeljica objasnila i zašto.
- I opet nam je Covid pomrsio račune. Kampanja je trebala biti već uvelike snimljena, no što zbog bolesnih, što zbog sumnjivih, što zbog nepovoljnog horoskopa, ne uspijevamo se uglazbiti. Uvijek negdje iskoči neka krivo odsvirana nota. Sva sreća da imam jednu iskusnu malu koja s lakoćom odrađuje fotografske zadatke. Iako joj je tek šest godina, ima fantastičnu viziju, oko profesionalca i zlatni rez u malom prstu. Hvala ti moja mala ljubavi, spašavaš stvari kada sve opcije nestanu - objasnila je u objavi uz zahvale svojoj mezimici.
Dodala je da ne odustaje i obećala svojim obožavateljima dobru kampanju u kojoj će uživati.