Posljednji vizual koji su objavili nastavlja u istom smjeru pa tako Pipi na duhovit način prikazuje odnos dvojice muškaraca prilikom izlaska uz čašicu pića, a brend ponovno poziva na opušten pristup.
Pipi opet u centru pažnje zbog hit reklame: 'Da se ne podigne vika, ovaj mi je samo prika'
Dalmatinski brend Pipi početkom tjedna je na svojoj Facebook stranici objavio stilizirani crtež dvojice muškaraca na plaži u tangama kako se drže za ruke i crtaju srca na pijesku uz poruku: 'Promjena vrimena, a i vrimena se minjaju. I #bolimePipi.' Oglašavanje je očito uspjelo jer su izazvali lavinu komentara. Jedni im pružaju podršku i hvale inovativnu i hrabru kampanju brenda, drugima pak sve skupa nije najbolje sjelo, ali svi opet pričaju o nekada vrlo popularnom dalmatinskom osvježavajućem piću.
Posljednji vizual koji su objavili nastavlja u istom smjeru pa tako Pipi na duhovit način prikazuje odnos dvojice muškaraca prilikom izlaska, uz čašicu pića. ''Da se ne podigne vika, ovaj mi je samo prika", stoji uz objavu, a brend ponovno poziva na opušten pristup.
Nakon što su lansirali svoju poprilično hrabru kampanju, Pipi je podijelio javnost, a među onima kojima su svojim pogledom na svijet 'stali na žulj' bio je i Vice John Batarelo (51), sociolog i aktivist te predsjednik konzervativne katoličke udruge Vigilare. Nije se Batarelo libio među svojom klikom marketinški iskorak Dalmacijavina okarakterizirati kao homo propagandu i indoktrinaciju djece i mladih, a najavio je bojkot kompaniji koja 'potkopava hrvatsku i katoličku kulturu i moral'.
I dok je Batarelo među svojim prijateljima i istomišljenicima većinski dobio podršku za svoj istup, na službenoj objavi mnogo je komentara koji se ne slažu s time. Ljudi hvale kampanju za koju je zeleno svjetlo dao direktor Dalmacijavina, mladi biznismen Luka Diel-Zadro (30), a tako je i ovog puta.
- Ovo je prvi put da me je reklama privukla da kupim nešto. Ako ništa, iz inata - stoji u jednom od komentara ispod objave.