Žena koja ostavi svoje dijete nije žena, a ponajmanje MAJKA!!!!!!!!
ouagadougou
07.2.2019.
Slažem se sa tobom ali ne bih nazvala "ostavljanjem djeteta" ako je skrbništvo preuzeo otac. Po čemu to muškarci imaju manje pravo odgajati svoje djete? Što se
mene tiče, muškarci su odlični roditelji!
Prikaži još ↓
B1
Bogs_1
07.2.2019.
Kličko je fenomenalan otac. Kad ga je opisivala prije par godina rekla je da jedva dolazi do male od njega, koliko su povezani, a on je rekao da se osjeća kao o
tac i majka i da obožava sve raditi oko male - od noktića do mjenjanja pelena. Da je loša majka, onda bi je uzela sebi i unajmila dadilju, samo da rulja ne priča. Pošteno je napravila kad ju je prepustila njemu na skrb, s tim da treba regulirati ova viđanja.
Prikaži još ↓
B1
Bogs_1
07.2.2019.
Obzirom da je u ovim ipak godinama ona također debelo potrebna djetetu za normalan razvoj.
papajaoo7
07.2.2019.
Jesu, muškarci su odlični roditelji. Samo ne mogu shvatiti da ijedan od roditelja nema potrebu biti s djetetom i viđati ga kad može. Imam bliski slučaj, gdje su
prijateljica i momak bili u vezi par godina, vjenčaju se, rastanu nakon što im se rodio sin, moj kumčić kojemu je bilo 3 mjeseca. I onda su bile trzavice, sud ovo ono. Nakraju sretni tata ne plaća alimentaciju, mama mu opstruirala viđanje. To je bar bio izgovor. Pa smo mamu privolili da ne postavlja uvjet taj niti spominje alimentaciju. Dečku je sad 6 godina, već on sve zna, tata ga počeo viđati tek kad mu je bilo 3.5- 4. Malom rođendan bio u 10. mjesecu tata ga nije zvao, ni Božić ni Novu Godinu, mislim do sada da ga nije zvao ni pitao, ne da mi se više pitat mamu. U par navrata malca pitali, jeli išao u tate, kaže djete, "nisam kad me tamo niko ne želi", usput tata živi oko kilometar daleko od sina i da ga nije 3 godine života vidio par puta. Jedan put kad je bio s tatom i ne znam s kim još pitao ga ja di ste bili jeste li se zabavljali, kaže bio sam u igraonici. Velim super bio si u igraonici. Kaže mali, oni me samo tamo ostave da me se rješe! Da ti srce pukne. Mali sa mnom hoda ko da sam mu ja otac. I meni i dalje kako netko može živjeti da ne viđa ili ne želi viđati svoje djete!
Prikaži još ↓
B1
Bogs_1
07.2.2019.
Obično ljudi poistovjećuju djecu s partnericama ili partnerima, pa se u nekom inicijalnom trenutku razvoda ponašaju upravo nenormalno i na način da osim s bivši
m suprugama nekad režu kontakte s djecom. S druge strane imamo jednake situacije, žene koje koriste djecu kao sredstvo za rješavanje partnerskih odnosa pa u trenutku razvoda pričaju, ostavio je djecu.. iako nije - ostavio je suprugu. Ili slično. Ljudi na prvo mjesto stave svoj partnerski odnos, a ne djecu, što je horor.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
07.2.2019.
Ne slažem se i ja odgajam sam svoju kćer jer nam je splet životnih okolnosti u lijepoj našoj takav. Daleko od toga da dijete treba oca i majku, ali se trudim na
domjestiti najbolje što mogu.
Prikaži još ↓
papajaoo7
07.2.2019.
Teško je odvojiti emocije, jer dosta roditelja u razvodu ratuju preko djeteta i ucjenjuju jedno drugo. Tako da i ovdje to nije iznimka. Bolna rastava, tužbe na
sudu. Ovdje sam pošto sam s mamom blizak, jer je tata od dečka pričao kao da mu ona ne da djete itd. rekao mami da ako je mislila mene za da budem kum sinu na krštenju da zadovolji formu, da je falila. Ja kao kum što je i dužnost kuma radim i želim najbolje za moje kumče, a nju i muža bivšeg i njihovo prepucavanje mi se živo jebe. Razgovarao sam i s jednim i drugim da ohlade, pa sam navukao bijes obitelji s obje strane na sebe jer kao da sam za ove druge i jedno vrijeme nitko nije pričao sa mnom. Uglavnom tata je jedno vrijeme viđao sina ali se to prorjedilo, evo sad će mislim 4-5 mjeseci da ga nije nazvao. Mama se briga za djete, financira sve uz pomoć svojih. Mislim rekao sam mami, nemoj da bude do tebe, da se u budućnosti grizeš ili da ti sin nekad prigovara da si mu branila viđati tatu. A što se tiče tate, na njegov obraz. Možete biti u fer odnosima, radi sina, a i ne morate, ni prvi ni zadnji!
Prikaži još ↓
hr
hrvoje022
07.2.2019.
Ja mogu iz svog vlastitog iskustva rec da je ovo skroz ok sta su napravili ja sam skrbnik svom sinu a majka ga nije vidjela niti pitala za njega 5 godina tako d
a je bolje da dijete bude s roditeljem koji vise mari za njega\nju
Prikaži još ↓
B1
Bogs_1
07.2.2019.
Onda po čemu je ta majka dobar roditelj, ne razumjem. Ona da je dobar roditelj stavila bi dijete na prvo mjesto, inicirala i poticala susrete, isticala pozitivn
o o ocu djeteta, te ne bi imala gro sporova s njim na sudu već bi se trudila iste rješiti vansudskim putem.
Prikaži još ↓
papajaoo7
07.2.2019.
Otac je nju tužio, tražio potpuno skrbništvo bla bla ima prvog rođaka odvjetnika, pa ga puno ne košta, a bit je da nju financijski iscrpljuje jer zna da nema pa
ra. A što da vam kažem, tu je najviše radio inat, s obje strane. Sad su se već emocije slegle, ali sad otac ne pita za sina i da napomenem u 6 godina ne znam jeli na sina dao 500 kuna. Htio sam reći, da partneri, dosta često koriste djete kao oruđe da bi napakostili drugome. Nikog ne opravdavam niti osuđujem. U ovom slučaju poznajem oboje aktera i prije nego su bili u vezi i pokušavao sam posredovati (kad već nitko nije htio). Majka evo već godinama inicira susrete, tata kad mene sretne pogne glavu ili izbjegava susret. Kad je mali počeo višati tatu s 3 godine, mama je išla dosta puta dok se mali naviknuo na tatu, jer ga nije poznavao. To je sve mama inicirala, ne znam koliko je njoj došlo u glavu koliko je utjecaj nas ostalih. Sad tata ne zove sina, nije ga zvao za rođendan, a mali to već vidi! I što sad? Ovdje ja ne znam što je uzrok, a što posljedica, ja samo vidim da djete pati. I što sad napraviti?
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .