S Insignijom Country Tourer Opelova će nova obitelj sa samog vrha ponude biti potpuna. Nova Insignija Country Tourer definitivno izražava pravu želju za avanturom
Nova Opel Insignia: Country Tourer spreman za avanturu
S Insignijom Country Tourer Opelova će nova obitelj sa samog vrha ponude biti potpuna. Dok je njena rođakinja Insignia Sports Tourer elegantan obiteljski i poslovni karavan, nova Insignija Country Tourer izražava želju za avanturom. Ovaj sportski svestrani model zahvaljujući svojem podignutom podvozju nudi slobodu od svih gradskih ograničenja i asfaltnih cesta. Među ključnim su značajkama zaštitne ploče ispod karoserije sprijeda i straga kombinirane s izraženim blatobranima i zaštitom donjeg dijela karoserije, a sve je zaokruženo dvostrukom ispušnom cijevi. Vrhunski sustav pogona na sve kotače osigurava držanje podloge i besprijekorno upravljanje u svim voznim uvjetima. Sve je to upareno sa snažnim turbo motorima poput 2-litarskog SIDI benzinskog agregata sa 184 kW/250 KS i izravnim ubrizgavanjem ili visokoperformansnog 2.0 BiTurbo CDTI motora – oba s impresivnim maksimalnim okretnim momentom od 400 Nm. Također, valja napomenuti kako je nova Insignija Country Tourer dostupna i u verziji samo s prednjim pogonom.
„Izvanredan uspjeh naše mladenačke Opel Mokke u segmentu subkompaktnih SUV-ova dokazao je popularnost vozila s karakterom crossovera“, rekao je Duncan Aldred, vršitelj dužnosti potpredsjednika prodaje i postprodaje u Opelu. „S novom Insignijom Country Tourer nastojimo popuniti tu sportsku kategoriju u segmentu većih, odnosno srednje velikih vozila. Ona nam omogućuje da kupcima ponudimo alternativan izbor koji Opel nikad dosad nije ponudio: mogu začiniti visoku kvalitetu top-modela naše robne marke snažnom dozom avanture. Istovremeno smo sigurni da će sportski izgled Insignije Country Tourer privući nove kupce Opelu.“
Opelov pogon na sve kotače: vrhunska tehnologija u segmentu srednje velikih vozila
Sustav s pogonom 4x4 i elektroničkom kontrolom sastoji se visokokvalitetne spojke koja radi prema specifikacijama Haldex te elektroničkog diferencijala s ograničenim klizanjem radi osiguranja vrhunskog držanja podloge na asfaltiranim i neasfaltiranim podlogama. Stalno se prilagođava prevladavajućim cestovnim uvjetima te neprimjetno mijenja raspodjelu okretnog momenta od 0 do 100% između prednje i stražnje osovine te stražnjih kotača. Glavna je prednost tog sustava što se sve to dešava prije proklizavanja kotača uslijed pomanjkanja trenja, primjerice na mokroj cesti ili onoj prekrivenoj snijegom. U kombinaciji s premium podvozjem FlexRide s elektroničkom kontrolom, ovaj sustav pogona na sve kotače postavlja nove standarde u vremenu reakcije i kontroli vozila.
Prilagodljivi sustav pogona na sve kotače pruža podršku vozaču i u situacijama koje nisu kritične. Sustav automatski prelazi na pogon na prednje kotače čim utvrdi da nisu potrebne prilagodljive intervencije radi smanjenja gubitaka uslijed trenja te uštede goriva.
Ponuda turbo motora: velik okretni moment na zahtjev
Snažni Opelovi turbo motori savršen su spoj za vrhunski pogon 4x4 modela Country Tourer. Izbor od tri motora predvodi 2.0 SIDI (Spark Ignition Direct Injection, paljenje iskrom uz izravno ubrizgavanje) turbo benzinski motor sa 184 kW/250 KS. Taj impresivni motor s izravnim ubrizgavanjem daje 400 Nm okretnog momenta, što jamči izvanredno držanje podloge.
Visokoperformansni 2.0 CDTI turbo dizelski motor sa 143 kW/195 KS također nudi 400 Nm okretnog momenta snage. Njegov sekvencijalni dvofazni turbopunjač odgovoran je za direktan odziv na gas i izvrsnu vuču. Agregat 2.0 CDTI sa 120 kW/163 KS i 350 Nm okretnog momenta (i jednom ispušnom cijevi) upotpunjuje ponudu motora, a okretni se moment pomoću overboosta nakratko može podići i na 380 Nm.
Motore 2.0 SIDI Turbo i 2.0 CDTI moguće je upariti sa šesterostupanjskim ručnim ili automatskim mjenjačem, dok je 2.0 BiTurbo CDTI dostupan samo s automatskim.
Prednosti su nove Insignije Country Tourer izvan asfalta velike gume i podignuto podvozje, kao i pogon na četiri kotača te živahan odziv. Visina poda je 20 mm veća od standardne, što je velika prednost prilikom vožnje na sipkom i neravnom terenu. Stoga kad se koristi tijekom zimskih praznika ili jednostavno kad su cestovni uvjeti nepovoljni, Insignia Country Tourer savršen je suputnik za neasfaltirane ceste i brežuljkasti teren, bilo da se radi o poslu ili razonodi. A i u gradu se ističe svojim privlačnim robusnim izgledom.
Uz te karakteristike je nova Insignia Country Tourer savršena i kao automobile za vuču. Maksimalnu stabilnost i sigurnost osigurava Opelov elektronički sustav pomoći prilikom stabilizacije prikolice (TSA, Trailer Stability Assist) koji postaje dostupan nakon ugradnje kuke za vuču na vozilo. Ta profinjena sigurnosna značajka aktivira se automatski prilikom ugradnje kuke i koristi standardni sustav ESPPlus za uklanjanje bilo kakve nestabilnosti prilikom vuče raznih vrsta prikolica.