Sve je krenulo od toga što nikako nije mogla pronaći odjeću za navijanje na utakmicama za žene. Jedva čeka vidjeti prijateljicu Nives Celzijus u jedoj od svojih kreacija
Njezine domoljubne kostime najviše kupuje naša dijaspora
Već dugo vremena mi se ideja ženske navijačke odjeće motala po glavi, upravo iz razloga sto kada god sam išla na utakmice , nisam apsolutno mogla pronaći nikakvu fora žensku navijačku odjeću. Prije 5 godina kada je SP bilo u Brazilu, bio je vrhunac neuspjeha pronaći nešto lijepo navijačko i tada sam rekla sebi da ću to pokrenuti. No spletom okolnosti nisam. Kako sam freak za kupaćim kostimima, došla sam na ideju, pokrenuti sto do sad nitko nije, badiće s uzorkom kockica u duhu naših boja. Potakla me prvenstveno američka zastava koja je toliko popularna kao uzorak na odjeći i badićima da sam rekla sebi jedan dan, pa zašto ne bi naše kockice bile isto tako popularne. Vesele su, atraktivne, a pritom naše - rekla je mlada Ivana Knoll koja je "na tu temu" pokrenula i biznis.
- Odmah sam se bacila u potražnju kvalitetne lycre , tako da su svi moji kupaći kostimi izrađeni isključivo od talijanske lycre koja je nenadmašiva u kvaliteti. Pronašla sam tvrtku u Hrvatskoj koja se bavi šivanjem kupaćih kostima, jer sam htjela da sva proizvodnja uključujući i ambalažu bude u Hrvatskoj, da se podupiremo svi međusobno, a ne da punimo džep tamo nekom u Kini. U ponudi su 3 modela za svačiju građu tijela, dva jednodijelna i jedan dvodijelni, no biti će ih više u budućnosti.
Sljedeći tjedan biti će dostupni za prodaju i jako se veselim sto je došlo do realizacije mog projekta kojem sam se posvetila maksimalno ove godine - kaže znalački i naglašava kako je tek nedavno otvorila Instagram profil @wearknolldoll za svoj brand i čim je objavila prvi model dobila je brojne upite, pohvale za ideju, podršku za projekt i slično.
- I više nego zadovoljna i sigurna u uspjeh. Za narudžbe me, očekivano, najviše kontaktirala dijaspora - kaže Knoll.
Pokretanje videa...
- Voljela bi vidjeti sve naše curke u svom badiću, ne iz razloga prodaje nego zašto nositi brazilske boje, američku zastavu, kada postoje badići koji predstavljaju nas na atraktivan i simpatičan način. Značajno mi je vidjeti bilo koga u svom badiću pa bila to poznata ličnost ili osoba potpuno nepoznata medijima. Al evo ako moram nekog izdvojiti, jedva čekam vidjeti svoju dragu prijateljicu Nives Celzijus u svojim badićima, ne znam kome bi bolje pristajao nego njoj - kaže Knoll koja je radi biznisa privatni život, tj. putovanja, malo stavila na pauzu. No, već na jesen planira negdje otići.
- Sve sam novo napravila sama i tek sam svojim bližnjima nedavno obznanila, kada je već cijeli projekt bio razrađen, bili su iznenađeni i oduševljeni. Ne mogu se žaliti, još uvijek sam u sretnoj vezi, uz roditelje on mi je najveća podrška - kaže Knoll.
Kupaće kostime, za sada, prodaje samo online.
- Pobornik sam online kupovine i mislim da počinje biti sve zastupljenija kod nas tako da sam odlučila za sada imati samo online prodaju , putem društvenih mreža, jer web shop mi je još u izradi. Dućan za sada ne planiram otvoriti, ali u skoroj budućnosti, zašto ne - kaže Ivana.
POKAZALA SVE: Slavna ljepotica osvanua gola u novinama