I onda ti reci nešto protiv Amerike. Jest ovakva i onakva, al nigdje u svijetu nećeš biti toliko privilegiran samim rođenjem kao tamo. Da je rođena u Hrvatskoj,
najviši domet bi joj bio da postane gospođa dinamov nogometaš
Prikaži još ↓
Stručnjak za sve
10.8.2018.
Odustani
Svaka čast, dobila je priliku i iskoristila ju je.
AURELIA.
10.8.2018.
Odustani
Ove znaju što rade.
EdgarAllanP
10.8.2018.
Odustani
do 20-te godine nekoliko operacija lica, stavila silikone.. u glavi nista.. i evo milijarde... di ode ovaj svijet.. i onda se zene zale da ih se tretira kao sex
objekte, cast izuzecima ali ova se obogatila na tome da je objekt.. meni osobno izgleda bez veze.. mogu samo zamisliti kakva je kad se probudi bez sminke..
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
10.8.2018.
Odustani
Brat bratu reko bi da ima 4 banke
EdgarAllanP
10.8.2018.
Odustani
sa 21 godinom izgleda kao da ima 35 i da ima vise gostovanja nego Real Madrid..
Dk
Deaktivirani korisnik
10.8.2018.
Odustani
fenomenalno!!!! na ljudskoj gluposti zaradit milijune.nemre bit bolje🤪
sh
shad
10.8.2018.
Odustani
Bravo za sve ret.rdirane klince koji prate "rad" ovakvih kvazi ljudskih bica. I jos veci bravo za roditelje tih istih klinaca koje zapravo odgaja instagram, twi
tter i facebook!
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
10.8.2018.
Odustani
Kak se veli: There is no business like showbusiness. Ako u to upakiramo i onu rimsku "Kruha i igara", onda je jasno kako i nogomet spada u tu skupinu businessa.
Uostalom, ljudi svakodnevno, ma baš svakodnevno bar jednom posegnu za tim showbizom, bilo da jednom kliknu dok ispijaju kavu članak koji spada pod tu kategoriju, da na putu do ili od posla jednom poskrolaju (i ostave jedan like) po feedu svojih socijalnih mreža, da navečer pa i samo jednom okrenu na program koji prenosi upravo to. Konzumeriranje showbusnissa je svakodnevno. Dok ono medical businessa, građevina businessa ili pravo businessa je... koliko? Ako da jednom godišnje? Jednom mjesečno? Jednom u pet godina? Jednom u dvadeset godina?
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
10.8.2018.
Odustani
To sve zahvaljujući debilnim izvještavanjem, klikbajtom, te potrebi najmlađih, nesigurnih i izgubljenih za lajkovima/followanjima na socijalnim mrežama onih koj
i su im medijima predstavljeni kao uzori. Da mediji daju prostora ženama koje ulažu u znanost, medicinu, tehnologiju, istraživačko reporterstvo, ljudska prava... ona koja bi bila bogatija za pokoji milijun bila bi žena kojoj se sav svijet, zadovoljstvo i životni poziv ne vrti isključivo oko fizičkog izgleda. Photoshopiranja istog, teška šminkanja i plastična izoperiranost. Dobrodošlo vrijeme Živih lutki, one koje su shvatile da proizvod i vlasnik mogu biti jedno te isto. One koje su lutku Barbie i njenu kreatoricu Ruth Handler stopile u jedno.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .