Bloomberg procjenjuje da je 'Squid Game' Netflixu donio nekih 900 milijuna dolara, a snimanje je koštalo 21,4 milijuna dolara, navodi BBC. Veliki broj gledatelja privukla je i španjolska serija 'La Casa de Papel'
Netflix bilježi dvostruko brži porast pretplatnika, za sve je 'kriva' hit serija 'Squid Game'
Platforma za streaming Netflix udvostručila je broj pretplatnika u trećem tromjesečju zahvaljujući tv serijama s neengleskog govornog područja, među kojima se izdvajao južnokorejski hit "Squid Game". Američka kompanija privukla je u razdoblju od srpnja do rujna 4,4 milijuna novih pretplatnika, dvostruko više nego u prethodna tri mjeseca, pokazalo je poslovno izvješće objavljeno u utorak.
Najgledanija je bila južnokorejska televizijska serija "Squid Game" koju su u prva četiri tjedna prikazivanja pogledala 142 milijuna kućanstava, a popularnošću su se izdvajali i "Sex Education" i "Queen's Gambit". Distopijska južnokorejska serija prati skupinu prezaduženih ljudi koji pristaju na smrtonosnu dječju igru kako bi došli do novca i vratili dugove, prikovavši za ekrane gledatelje širom svijeta i svrgnuvši s trona popularnosti povijesnu dramu Bridgerton.
Bloomberg procjenjuje da je "Squid Game" Netflixu donio nekih 900 milijuna dolara, a snimanje je koštalo 21,4 milijuna dolara, navodi BBC. Veliki broj gledatelja privukla je i španjolska serija "La Casa de Papel" (Money Heist), koju je u prva četiri tjedna pogledalo 69 milijuna gledatelja.
„Trenutno produciramo lokalne televizijske serije i filmove u približno 45 zemalja i izgradili smo duboke odnose s kreativnim zajednicama diljem svijeta“, priopćio je Netflix u pismu ulagačima.
Val novih pretplata donio je kompaniji 16,3-posto veći prihod u trećem tromjesečju, od 7,48 milijardi dolara. Dobit joj je gotovo udvostručena i iznosila je 1,45 milijardi dolara. Netflix se tako oporavio od slabih rezultata na početku godine, koji su odražavali postupno slabljenje pandemijske potražnje za uslugama streaminga, a procjenjuje će na kraju godine ponovo udvostručiti broj pretplatnika, na 8,5 milijuna.
Uoči Božića planiraju privući nove korisnike novim sezonama serija The Witcher, Tiger King i Cobra Kai. U rujnu kupili su i kompaniju koja upravlja pravima na korištenje likova i narativnih linija iz djela Roalda Dahla, uključivši u svoju ponudu naslove "Charlie i tvornica čokolade i "Matilda", podsjeća BBC.