Pojas klinci, vežite pojas. Ovdje je jasno kao dan po šteti na vozilu da su bili vezani oboje bi se izvuklo sa eventualno tu i tamo kojom modricom. Mladi život ugašen totalno glupo i nepromišljeno.
ro
rooker
15.12.2018.
Slažem se u potpunosti,žena dijete i ja smo sletili sa ceste i sva sreća šta smo bili vezani inače....ko zna kako bi završilo...počivaj u miru...
Dk
Deaktivirani korisnik
15.12.2018.
Koje su uopce bile ozljede koje su dovele do smrtnog ishoda? Ozljede glave ili puknuce vratnog kraljeska ?? To nigdje ne pise.
OpetMikiTrasi
15.12.2018.
Brzina, alkohol, smanjena vidljivost, loši uvjeti na cesti, tuđe vozilo, neiskustvo, mladost, temperament i spol vozača....to su neki od faktora koji su doveli
do nesreće. Bi li pojas spriječio pogibiju ili ne, nije jasno samo po slici. Kako god, ovaj auto je prošao jako loše u testovima sudara što se tiče bočnog udara na vozačevoj strani, i ne udovoljava kriterije sigurnosti koji se primjenjuju na osobna vozila od 1998 godine na dalje. Sigurnost suvozača je značajno bolja i pri frontalnom i pri bočnom udaru, dok je sveukupno sigurnost vozača nezadovoljavajuća. Pojas u nekim slučajevima može spriječiti smrtnu posljedicu, no u većini slučajeva pojas je koristan pri sudaru u kojemu on spriječava manje ili teže ozljede. Ipak, u najvećoj većini slučajeva kada dolazi do smrti, pojas ju ne bi spriječio, dok vrlo često vozač pri težim sudarima i pri većim brzinama upravljajući serijskim osbnim vozilom, više šanse ima za preživjeti nesreću ukoliko nije vezan. Time ne želim poticati nevezivanje, i kršenje zakona, jer uz primjerenu brzinu, opreznu i sigurnu vožnju, pojas je svakako vrlo važan faktor sigurnosti.
Prikaži još ↓
ze
zekomanija
15.12.2018.
Ja sam.sletio sa brzinom od 140-150 i da sam bio vezan poginuo bi jer mi je krov bio slijepljen do volana a mene je inercija bacila na zadnje sjedalo,da sam bio
vezan nebi se to desilo,tako da sve zavisi od situacije al opet kaze se pojas glavu cuva
Prikaži još ↓
OpetMikiTrasi
15.12.2018.
Da zeko, i ja sam imao sa 120-130 km/h kantanje preko krova, bočno, uzdužno....isto je krov bio do volana, a u autu osim mene još 4 osobe, nitko vezan, nitko ni
ogrebotine nije imao. Policija nije mogla vjerovati da nitko nije poginuo, a kamo li da nitko nema ni ogrebotinu. To je ono kad te Bog sačuva, drugih objašnjenja nema. Sva su stakla popucala, pa smo lagano izašli iz auta kroz te rupe, ja ostao čekati policiju, a ostali otišli dalje u noćni provod ko da nije ništa ni bilo.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
15.12.2018.
OMTrasi , kaj mislis da ti bude ovo netko povjeroval .
Dk
Deaktivirani korisnik
15.12.2018.
Opet ima likova koji pametuju i kako da bude bolje prometne kulture na hrvatskim cestama? Nikako eto kako. Dokazano je u svim studijama 80-20 u korist pojasa i
svaka daljnja rasprava je besmislena. To što su neki ljudi imali sreće i preživjeli zbog nevezanja je baš to sreća i ništa više.Na kraju dana svatko zna za sebe ali tvrditi da si preživio jer nisi bio vezan je žešča glupost, imao/li ste sreće i to je sve.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
15.12.2018.
run4fun , samnom u autu ko se ne veze nema sto traziti , svaki normalni vozac ce reagirati ako mu nesto izade pred auto i tako ce reagirati , a suvozac ce da li
ze sofersajbu , a ja poslije da mu placam popravak fasade .
Prikaži još ↓
OpetMikiTrasi
15.12.2018.
U vrijeme kada sam diplomirao cestovni promet na fakultetu, studije su bile neutralne, statistički podaci nisu bili lažirani, i profesori su bili iskreni barem
prema nama studentima, ako već u javnosti nisu smjeli iznositi o svemu istinu. Jedna od istina je da struka vrlo malo sudjeluje u donošenju zakona, i da se velika većina prometnih zakona donosi protivno mišljenju struke. Zakonodavac politički obrazloži kako je pri donošenju zakona konzultirana struka, no prešuti da njihovo mišljenje nije prihvaćeno. Da se vratimo na pojas, nemam vremena objašnjavati ti ono što smo sve učili, da te je zanimalo mogao si ići na prometni fakultet, ali onako pojednostavljeno, do 50-60 km/h, koristan je gotovo u svim situacijama izuzev onih gdje bi brzo trebalo napustiti vozilo nakon nesreće (prevrtanje u kanal sa vodom, nailazak drugog vozila, izbijanje požara....), ovisno o raznim čimbenicima sa povećanjem brzine ta učinkovitost opada i prelazi u korist nevezivanja, osobito pri brzinama većim od 90-110 km/h sa frontalnim sudarom, gdje dolazi do prsnuća unutarnjih organa uslijed prevelike G sile, proboja pluća slomljenim rebrima i slično.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
16.12.2018.
OpetMikiTrasi vidim kakav si fax završio jer po tebi bi vozači NASCAR-a, WRC, Rally crossa, i da ne zaboravim F1 trebali voziti nevezani jer je po tebi čovjek n
emoże preživjeti više od 1 do 2G. Oprosti glup ti je komentar i žalosti me ako ti je netko uopće dao prolaz na tvoj diplomski rad. Prometni i ekonomski fakultet inače mi sa PMF-a niti ne smatramo faksom.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .