Iz marketinške tvrtke Distinctive Assets svjesni su da ljudi koji dolaze na Oscare imaju i više novca od sadržaja vrećice, ali ne razmišljaju previše o tome što će im pokloniti
Na Oscarima se dijele pokloni vrijedni gotovo milijun kuna: 'Što izabrati? Pa to je najlakše'
Lani smo imali poklon-bon od 75.000 dolara od gospodina koji je obavljao usluge digitalnog savjetovanja za slavne osobe koje bi željele imati svoj brend. Na papiru izgleda da je vrijednost ovogodišnje vrećice pala za 75.000 dolara, no činjenica je da taj poklon lani nitko nije iskoristio, rekao je Lash Fary, čovjek koji odabire sadržaj poklon vrećica koje na Oscarima uručuju svim nominiranima.
POGLEDAJTE VIDEO: Oscari 2021.
Pokretanje videa...
Samo oni koji pobijede u nekoj kategoriji kući odnose kipić pa su se iz marketinške tvrtke Distinctive Assets još prije 20 godina dosjetili kako bi mogli dijeliti poklone. Oni nisu ni na koji način povezani s Akademijom, a definitivno su se potrudili da njihovi pokloni budu upečatljivi. Tako su dijelili traku za kosu koja osjeća mozak, kugle za kupanje od 24-karatnog zlata, čekić za hitne slučajeve...
Ove godine vrijednost poklona ne iznosi 200.000 dolara kao prošle godine, već 139.000 dolara, što je oko 958.000 kuna.
- Je li se vrijednost promijenila? Mislim da ne. To je kao kupovina kuće. Nema velike razlike između kuće od 4.6 milijuna dolara i kuće od 4.9 milijuna dolara. Kada dođete do određene razine, teško je razlučiti razliku. Tako je i s ovim poklonima - rekao je Lash. Svjesni su da ljudi koji dolaze na Oscare imaju i više novca od sadržaja vrećice, ali ne razmišljaju previše o tome što će im pokloniti.
- To je zapravo najlakši dio. Slavne osobe, znam da je to klišej, ali na mnogo su načina poput običnih ljudi i imaju iste potrebe kao i mi ostali - dodaje.
2016. odlučio je da bi u poklon vrećicama mogla završiti i seksualna pomagala.
- Pomislio sam da je to super stvar jer je normalan dio života, želim da ljudi uživaju u svom seksualnom životu, a ako ste primjerice Jennifer Lawrence, ne možete jednostavno otići u 'sex shop' i kupiti igračke za seks poput nas običnih ljudi - pojasnio je. Akademija ih je na kraju tužila jer su se mediji više fokusirali na pojedine proizvode u vrećici nego na dodjelu.