Pjesma „Bivša cura“ prešla je značajan put preko Atlantika i došla do kreativaca u Concept Farmi koji rade seriju kratkih video spotova za modni brend Century 21
Lollobrigidina pjesma postigla veliki uspjeh 'preko Atlantika'
„Dobar zvuk, daleko se čuje“. Tako bi u jednoj rečenici opisali lijepe vijesti vezane uz bend Lollobrigida. Naime, njihova pjesma „Bivša cura“ prešla je internetskim kanalima značajan put preko Atlantika i došla do kreativaca u Concept Farmi koji rade seriju kratkih video spotova za modni brend Century 21 iz New Yorka.
Tako se „Bivša cura“ našla u ulozi podloge za jednu od četiri reklame.
- Skroz smo se iznenadili kad su nas kontaktirali iz newyorškog branda Century 21. Vjerojatno su sasvim slučajno poslušali pjesmu na YouTube-u i svidjela im se. Mi nikad nismo imali neku strategiju prema inozemstvu jer pjevamo isključivo na hrvatskom. Taj Internet je čudo, baš smo oduševljeni – poručili su iz Lollobrigide.
Inače, Century 21 je dobro poznato ime među stilistima i modnim znalcima. Od daleke 1961. godine do danas postali su sinonim za modne trendove, a na području New Yorka, nalazi se čak osam trgovina.
Reklame kojih je ukupno četiri, naći će se na web stranicama Century 21 i unutar samih dućana. Redateljica reklama je nagrađivana Ry Russo-Young koja je, osim po svojim filmovima, poznata i po suradnji s producenticom i glavnom glumicom Lenom Dunham u seriji „Girls“.
>>> Ida Prester o novoj pjesmi Lollobrigide