Nakon pjevača i voditelj Oliver Mlakar snima reklame. Oliver Dragojević je već je više od godinu dana zaštitno lice trgovačkog lanca Lidl
Lidl i Konzum "vode rat" za Dragojevića i Mlakara...
Mate Mišo Kovač u novoj reklami za trgovački lanac Konzum gura kolica od police do police. Najednom zastane i kaže: “Olivere, vidim i ti kupuješ domaće”. Kamera je još par sekundi na nasmiješenom pjevačevu licu, a zatim se pojavljuje Oliver Mlakar i Miši odgovara: “Pa naravno. Treba kupovati hrvatsko”. Spominjanje imena Oliver očigledna je aluzija na reklame za trgovački lanac Lidl. Pjevač Oliver Dragojević već je više od godinu dana njihovo zaštitno lice.
- Čuo sam za to. Reklamu još nisam vidio. Što da vam kažem? I humor je sastavni dio dobrih reklama. Uopće se ne ljutim zbog toga - kaže Dragojević, koji je za Lidl snimio spot u kojem reklamira smrznutu ribu, iako je svojedobno izjavljivao kako “smrznuta riba grubo vonja kad ju baciš na gradele”.
- Naravno da sam znao da je reklama aluzija na one reklame s Oliverom Dragojevićem. Ako su to primijetili i gledatelji znači da je uspjela i da je redatelj Antonio Nuić napravio dobar posao - kaže voditelj. U mladosti je želio biti glumac. Nastupao je u amaterskom kazalištu, a lani je imao epizodnu ulogu u sapunici “Sve će biti dobro”.
GLUMIO JE SA ŠERBEDŽIJOM
Mišo se odlično snašao pred kamerom. Nova reklama pjevaču nije prvi glumački zadatak. Kao mlad pjevač glumio je 1972. u filmu “Poslijepodne jednoga fazana” s Radom Šerbedžijom i Milom Rupčićem.