Pjevačica, ćije je pravo ime Elizabeth Grant, glavna je zvijezda kampanje švedskog tekstilnog giganta koji je ostvario rast od 20 posto dobiti proljetnom kolekcijom
Lana Del Rey novo je zaštitno lice jesenske kampanje H&M-a
Američka pjevačica novo je zaštitno lice hight street brenda H&M. Lana Del Rey (26) pozirala je u ružičastoj vesti od angore i tajicama iste boje iz kolekcije za jesen/zimu 2012/2013. godine.
- Bili smo u potrazi za stilskom ikonom, a Lana Del Rey naš je savršeni izbor. Mislimo da predstavlja našu kolekciju na veoma inspirativan način - objasnila je PR menadžerica H&M-a Chloe Bowers.
Pjevačica, čije je pravo ime Elizabeth Grant, glavna je zvijezda reklamne kampanje švedskog tekstilnog giganta koji je ostvario rast od 20 posto dobiti prodajom proljetne kolekcije.
Pjevačica je u okviru kampanje izvela 'Blue Velvet' prema želji direktora Johana Rencka. Kratki igrani film bit će predstavljen 19. rujna na službenoj stranici brenda hm.com.