Prije premijere vježbamo po deset sati. Od treme sam znala satima plakati, a najgore mi je bilo kad sam pala na pozornici, otkriva prvakinja HNK Mihaela Devald
Krv, znoj i suze crnog labuda: Vojnička stega u svijetu baleta
U više od 20 godina karijere radila sam s mnogo koreografa i baletnih
pedagoga i bilo ih je stvarno različitih, od mirnih i nevjerojatno
strpljivih do onih “temperamentnijih” s kojima je bilo teško raditi. No
nikada se nisam susrela s metodama rada kakve je prikazao redatelj Darren
Aronofsky u “Crnom labudu”. Filmski prikaz koreografa, Vincenta Cassela,
koji mladoj balerini, Natalie Portman, neprestano prigovara da pleše
previše ukočeno i seksualno je iskorištava kako bi u njoj probudio strast
za ulogu zaista je vrlo ekstreman.
Usprkos tome, film sam doživjela vrlo osobno. Iako je u mnogočemu
uznemirujući, mnogi detalji podsjećaju na stvarni život balerina - rekla
nam je prvakinja zagrebačkog Hrvatskog narodnog kazališta Mihaela Devald
(40). Objašnjava kako ljudi uglavnom misle da je balet ružičasta
slikovnica, no u stvarnosti je drugačije. Crnokosa ljepotica otkriva da je
za balet potrebna gotovo vojnička disciplina.
>>> Više pročitajte u 24sataExpressu!