Obavijesti

Show

Komentari 2

Kolekcija za uživanje u ljetu i stvaranje lijepih uspomena

Kolekcija za uživanje u ljetu i stvaranje lijepih uspomena
12

Predivna Anita Dujić utjelovila je duh žene koja osvaja svojim stilom na nenametljiv i opušten način, dajući dašak glamura svakodnevnim situacijama bez previše truda

Monochromatic cruise collection, domaćeg branda Monochromatic, predstavlja svoju prvu kolekciju namijenjenu potpunom uživanju u ljetu i kreiranju nezaboravnih uspomena. Kampanja pod imenom „Monochromatic diaries“, koja dočarava savršeno ljeto, snimljena je u stilu popularne društvene mreže Instagram. Ljetne haljine stavljene su u kontekst stvarnih situacija, nezaboravnih ljetnih avantura i divnih uspomena koje možete kreirati i sami!

Predivna Anita Dujić utjelovila je duh žene koja osvaja svojim stilom na nenametljiv i opušten način, dajući dašak glamura svakodnevnim situacijama bez previše truda. Izgledati dobro u svakoj prilici bez dugotrajnih priprema uz šarmantnu nonšalantnost, odlika je žena s izgrađenim stilom.

Zamislite divno ljeto, doručak u sjeni borove šume, šetnju plažom uz poglede koji vas prate, večeru u restoranu, izlazak uz ples do jutra i tako danima uzastopce. Zamislite haljinu koja može podnijeti sve te izazove, a zadržati atraktivnost i oblik.

Kolekcija je nastala s idejom kreiranja višenamjenske, festivalske haljine, od materijala lakih za održavanje u kojoj možete provesti rasplesanu večer na nekom od brojnih ljetnih glazbenih festivala, nositi je na doručak sljedećeg dana, čak i na plažu, ručak ili večeru te uvijek privlačiti pozornost svojom elegancijom. Svaki trenutak idealan je za stvaranje nezaboravnih uspomena, a upravo je birana odjeća ono po čemu ćete zapamtiti sjajno ljeto iza vas.  Izgledajte glamurozno poput filmske dive ili prizovite u sjećanje hippie generaciju, ostanite zapamćeni ne žrtvujući svoju udobnost.

Kolekcija Monochromatic, nastala je u suradnji Viktora Drage, autora brojnih domaćih modnih projekata s Anitom Dujić, hrvatskim modelom i dizajnericom nakita. Zahvaljujući svojem dugogodišnjem iskustvu u modnoj industriji, pokušali su odgovoriti na potrebe stvarnih žena i realnih situacija s kojima se žene i djevojke nalaze tijekom ljetnih mjeseci, a u kojima žele zadržati elegantan izgled i opuštenost.

Kampanja je  snimana na više lokacija jadranske obale, od Pule do Korčule, a kao savršena kulisa poslužio je luksuzni gulet (vrsta jedrenjaka) Stella Maris, u autentičnom okruženju cruise kolekcije.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 2
Mučili ga otoci. Na Havajima je nasmijao publiku, a pao na 13. pitanju: 'Tariče, lako je vama...'
'TKO ŽELI BITI MILIJUNAŠ?'

Mučili ga otoci. Na Havajima je nasmijao publiku, a pao na 13. pitanju: 'Tariče, lako je vama...'

Iako je Robert iz Splita kući otišao s 5.000 eura, najveće bogatstvo bila je zabava koju je pružio publici, voditelju pa i gledateljima svojom 'kvizaškom ekspedicijom' kroz američke savezne države...