Obavijesti

Show

Komentari 83

'Kampanja sa Sasso bila je za to vrijeme jednako provokativna, živimo u modernim vremenima'

'Kampanja sa Sasso bila je za to vrijeme jednako provokativna, živimo u modernim vremenima'
7

Kampanja je u marketinškom smislu potpuno uspjela, iako oni nezadovoljni najavljuju bojkot proizvoda. Kažu kako ideja brenda nije miješati se nikome u život te da Pipi stopostotno živi dalmatinsku filozofiju

Dalmatinski brend Pipi ovog je tjedna na svojoj Facebook stranici objavio stilizirani crtež dvojice muškaraca na plaži u tangama kako se drže za ruke i crtaju srca na pijesku uz poruku: 'Promjena vrimena, a i vrimena se minjaju. I #bolimePipi.' Oglašavanje je očito uspjelo jer su izazvali lavinu komentara. Jedni im pružaju podršku i hvale inovativnu i hrabru kampanju brenda, drugima pak sve skupa nije najbolje sjelo, ali svi opet pričaju o nekada vrlo popularnom dalmatinskom osvježavajućem piću. 

Pipi reklama podijelila javnost: 'Nekoć Sasso, a danas gay par'
Pipi reklama podijelila javnost: 'Nekoć Sasso, a danas gay par'

Zeleno svjetlo za projekt dao je direktor Dalmacijavina, mladi biznismen Luka Diel-Zadro (30), koji nastavlja obiteljski posao, a više o svemu su nam rekli i iz same kompanije, čiji je proizvod mudro ulovio svoj publicitet posljednjih dana.

- Naša Pipi kao da je iznenadila sve svojim uobičajenim nekonvencionalnim stilom opažanja i komunikacije, ali kada se sjetite da je i prije 40-ak godina reklama s Anom Sassom također izazvala kontroverze za ono vrijeme, ovaj naš vizual s plaže samo je nastavak u istom stilu, prilagođen vremenu u kojem živimo, a kako Pipi kaže, 'vrimena se mijenjaju' - rekla nam je Andrea Previšić, brend menadžerica. 

POGLEDAJTE VIDEO:

Bivšu manekenku Anu Sasso (57) izabrali su 1982. za Miss Jugoslavije, a godinu dana nakon toga snimila je reklamni spot za ovo gazirano piće, kojim je osigurala status seks simbola. Većina čitatelja dobro se još uvijek sjeća reklame u kojoj mlada Splićanka izranja iz mora u mokroj majici. Dapače, oni čije je osjećaje novi vizual Pipija povrijedio prizivaju upravo te, kako kažu, bolje dane.

Što se Pipija tiče, jasno im je da kampanja u marketinškom smislu potpuno uspjela, iako reakcije iz određenih krugova idu toliko daleko da najavljuju bojkot proizvoda Dalmacijavina. Kažu kako ideja brenda nije miješati se nikome u život te da Pipi stopostotno živi dalmatinsku filozofiju.

- Glavna poruka svakog našeg vizuala, pa i ovog posljednjeg je opuštenost. Pipi je bio i ostao bezbrižan dalmatinski brend koji slavi opuštenost kao stil života i ne shvaća ništa preozbiljno, samo simpatično i nenametljivo savjetuje da je važno znati se opustiti. Za biti dijelom #bolimepipi filozofije ništa osim toga nije kriterij i time se vodimo u svakoj komunikaciji - zaključila je Previšić. 

Nisu zasad, dok je kampanja u punom jeku, željeli otkrivati detaljnije strategiju rebrandinga ovog pića, ali čini se da je mladi direktor uspio u onome što je ranije najavljivao kao svoj najveći zadatak u karijeri - diferencirati se od djeda Marinka, poznatog i kao 'kralja šećera' i svojedobno jednog od najimućnijih Hrvata te oca Željka, koji je biznis proširio na piće.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 83
Lepa Brena postala viralni hit, a mreže bruje: 'Ja s 27 godina ne mogu tako prebaciti svoje noge'
NEKI JOJ I ZAMJERAJU

Lepa Brena postala viralni hit, a mreže bruje: 'Ja s 27 godina ne mogu tako prebaciti svoje noge'

Fotografije koje je Lepa Brena snimila za Vogue Adria postale su goruća tema na društvenim temama pa su neki oduševljeni fotografijama, dok su drugi ostali šokirani. O svemu se, na kraju, oglasila i sama Lepa Brena...