Sretna veza pjevačice Shakire i 'svježeg' umirovljenika Piquea u nekoliko mjeseci pretvorila se u otvoreni rat. U kojeg su, kad je već prilika za besplatnu reklamu tu, ušli i razni brendovi...
Kako je sukob Shakire i Piquea u rat uvukao Renault, Casio, Rolex... A čak i jednu vješticu!
Vučica poput mene nije za početnika. Vučica nije za tipove poput tebe. Mijenjao si Ferrarija za Twingo, mijenjao si Rolex za Casio... Pjeva u svojoj novoj pjesmi, snimljenoj u suradnji s BZRP-om, Shakira (45).
A kome se obraća, jasno vam je. Prošle godine otkriveno je kako ju je njezin partner, bivši nogometaš Barcelone, Gerard Pique (35) varao te je došlo do prekida veze nakon 12 godina. Ljubavnica je navodno bilo više i lijepa Kolumbijka se zadnjih mjeseci otvoreno obračunava s Piqueom, ali i njegovom obitelji i novom djevojkom...
POGLEDAJTE VIDEO:
Pokretanje videa...
- Ostavio si mi svoju majku kao susjeda, s novinarima na pragu. Mislio si da ćeš me povrijediti, ali sam ojačala - pjeva dalje Shakira.
Tu se 'obračunava' s majkom Pique. Roditelji friško umirovljenog Piquea bili su im prvi susjedi, kuće se bile povezane, navodno su dijelile veliki bazen, a nakon prekida pisalo se da će Shakira dignuti zid i ukloniti zajednički pristup.
Što misli o mami Pique najbolje govori činjenica da je na balkon svoje vile u Barceloni postavila lutku vještice koja gleda put doma Piqueovih roditelja.
Nakon što je pjesma ugledala svijetlo dana, o svemu se oglasio Pique. On je osnovao novo natjecanje 'The Kings League' u kojem će nastupati bivši nogometaši , a tijekom promoviranja natjecanja u jednoj emisiji se osvrnuo na Shakirinu pjesmu...
- Imam veliko priopćenje. Casio nam je poklonio satove. Imamo ugovor s Casiom, pokrovitelji su ove lige - rekao je Pique i dodao da je razlog za to Shakirina pjesma.
Kasnije je pokazao Casio na ruci i rekao 'da je on tu za cijeli život'.
U ovaj rat bivših partnera uskoro su se uključili i 'prozvani' brendovi. Zašto ne, ipak je to besplatna reklama..
- Za dečke i cure poput vas. Pojačajte zvuk! - objavio je Renault na Twitteru, parafrazirajući Shakirinu pjesmu.
Objava je u kratkom roku skupila na desetke tisuća 'lajkova'.
- Naši satovi traju dulje od vaše veze - komentar je koji je skupio tisuća lajkova i nasmijao mnoge. Iako se korisnik predstavlja kao kompanija Casio, riječ je o lažnom nalogu. Svejedno, velik broj korisnika društvenih mreža ta je objava pošteno nasmijala...
Međutim i 'stvarni' Casio se oglasio na Instagramu i zahvalio svima na podršci.
- Volimo kad nas ovako 'prskaju' - poručili su.
Društvene mreže prepune su reakcija i sve više brendova, poznatih i nepoznatih, pokušava 'ući' u ovaj sukob...