Obavijesti

Show

Komentari 78

Jednako je uspješna pjevačica i zaštitno lice raznih reklama

Jednako je uspješna pjevačica i zaštitno lice raznih reklama
7

Snimila sam hrpu reklama da mogu financirati produkciju koncerata. Ali sam zato i dvostruko sretnija jer sam uspjela. I postala sam snažnija, objašnjava Severina

Severina (41) trenutačno ima godišnji ugovor s četiri tvrtke, a protekle tri godine snimila je još pet reklamnih kampanja.

Sladoled reklamira istom pjesmom kao nekad voćni jogurt.

- Nije bilo problema s autorskim pravima jer ona za tvrtku koja se reklamira vrijede dok traje kampanja - kaže Severinin menadžer Tomica Petrović. Splićanka je otpjevala prilagođenu verziju pjesme “Mili moj” u kampanji za voćni jogurt 2002. Seve, tada najpoznatija po hitovima “Djevojka sa sela” i “Dalmatinka” koji su je prikazivali kao djevojku tradicionalnih nazora, u reklami je domaćica koja sprema mliječnu deliciju u seoskoj idili. Verziju “Mili moj” za sladoled Severina 11 godina poslije pjeva senzualno, a zbog oskudnog kostimića i zavodljivih plesnih kretnji podsjeća na go-go djevojku ili burlesknu plesačicu.

- Nikad nisam ovisila ni o kome, tako da sam morala početi raditi jer s Aleksandrom u Zagrebu živim u stanu za koji još plaćam kredit. Pomažem i cijeloj svojoj obitelji. Zato se ovoliko i trudim, dvostruko više. Snimila sam hrpu reklama da mogu financirati produkciju koncerata. Za ženu koja nema potporu sa strane to je i teško i izazov. Ali sam zato i dvostruko sretnija jer sam uspjela. I postala sam snažnija. Mislim da sam fantastična majka jer ću svojim primjerom naučiti sina da ne ovisi ni o kome, da bude slobodan, da može biti što želi i uspjeti vlastitim radom. I da cijeni žene gledajući moj primjer - izjavila je Severina za B92. Pjevačica je godinama zaštitno lice njemačke automobilske kompanije, marke luksuznih švicarskih satova, lanca prodavaonica cipela i slovenskih toplica. Od 2010. snimila je kampanje za osiguravajuću kuću, pivovaru, naftnu kompaniju i trgovinu odjeće.

Ali teško je reći što sve zapravo reklamira.

Po kampanji bi trebala dobiti barem 50.000 eura jer stoji iza brenda

Uz godišnje ugovore i ugovore o snimanju kampanja, Severina ima i mnoštvo manjih angažmana kojima promovira određene proizvode, mjesta i usluge.

Najveća domaća zvijezda na brojne događaje kojima se predstavljaju proizvodi ne dolazi besplatno, pa je i to jedan od njezinih izvora prihoda. Glumci za glavnu uloge u reklami mogu dobiti koliko i za glavnu ulogu u filmu, a to je obično između 20 i 30 tisuća eura. Ali najvjerojatnije najveća regionalna zvijezda uzima više jer ona u kampanjama ne glumi nekog drugog, nego svojim imenom garantira kvalitetu proizvoda i tvrtke koju reklamira. Ljudi iz branše kažu kako bi za takve reklame trebala dobivati najmanje 50.000 eura, no ističu kako su ugovori u reklamnoj industriji dobro čuvana tajna i stvar dogovora između stranaka. Plaća zvijezde ovisi o raznim faktorima, pa je tako Severina možda pristala i na manji honorar od švicarske tvrtke jer je procijenila kako je za njezin imidž dobro biti zaštitno lice luksuznih satova.

Moguće je da tvrtka od svoje zvijezde poželi i više. Slovenske toplice koje Seve reklamira u ponudi imaju wellness pakete “Severinin izvor mladosti” i dvodnevni “Severinin kraljevski program”. Stručnjaci kažu kako ih je to moralo jako puno stajati. Prakticiraju se i kompenzacije, pa je tako Seve s trgovinom dizajnerske odjeće, koju reklamira sa sinom Aleksandrom, mogla dogovoriti da ih određeno vrijeme besplatno odijevaju. 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 78
On je prvi pobjednik kviza 'Tko želi biti milijunaš'. Znate li vi odgovor na pitanje za milijun?
EVO GDJE JE NAKON 25 GODINA

On je prvi pobjednik kviza 'Tko želi biti milijunaš'. Znate li vi odgovor na pitanje za milijun?

John Carpenter imao je 31 godinu kada je postao prvi pobjednik kviza 'Tko želi biti milijunaš'. Na zadnjem pitanju ostao mu je još jedan džoker te je nazvao oca. No ne za pomoć, već da mu kaže: 'Postat ću milijunaš'