Svojim modnim odabirom podsjetila je pomalo na našeg ovogodišnjeg predstavnika na Eurosongu, Baby Lasagnu, kojemu je čipka postala svojevrsni zaštitni znak
I Beyonce se 'fura' na Lasagnu
Svakim danom sve ljepša!, hvalili su obožavatelji Beyonce (42) u utorak na društvenim mrežama. Pjevačica ih je počastila fotografijom u nesvakidašnjem izdanju - čipkastom kompletiću.
Svojim modnim odabirom podsjetila je pomalo na našeg ovogodišnjeg predstavnika na Eurosongu, Baby Lasagnu, kojemu je čipka postala svojevrsni zaštitni znak u vrijeme nastupa na prestižnom natjecanju u švedskom gradu Malmöu u svibnju.
Marku Purišiću, koji je na Eurosongu završio drugi nakon Švicaraca Neme, čipka je bila dio kostima i scenografije. One za Doru i Eurosong osmislila mu je dizajnerica Valentina Pliško.
- Rekla bih da su kostimi nastali spontano, prateći priču i žanr pjesme. Odmah smo se složili s idejom kombiniranja elemenata istarske narodne nošnje s 'metal' stilom. S kostimima smo krenuli čim je Baby Lasagna saznao da će nastupiti na Dori, dakle dizajniranje i izrada svih pet kostima trajali su otprilike mjesec dana - otkrila nam je ranije dizajnerica.