Kostimi su me zbog kapa i šarenila asocirali na harlekine, pa sam ih tako i komentirala, obasnila je Ivana Kocelj, urednica Novogodišnjeg koncerta
Helgina učenica modnu struku naljutila je svojim komentarima
Nakon Helge Vlahović Brnobić, Novogodišnji koncert iz Beča ove je godine drugi put zaredom prenosila njezina nasljednica Ivana Kocelj (42), inače HTV-ova urednica Glazbenog programa.
Na društvenim mrežama gledatelji su odmah reagirali na njezine komentare. Baletne kostime za bečki koncert potpisala je britanska dizajnerica Vivienne Westwood. Njezine kreacije škotskog uzorka Ivana Kocelj popratila je riječima: “Da, da, to je Vivienne Westwood kakvu smo očekivali! Ludi, šareni kostimi bolje bi pristajali cirkusu i maškarama nego klasičnom baletu, no kraljica punka morala je opravdati imidž”.
Osvrnula se i na ležernu i duhovitu koreografiju Ashleya Pagea, inače baletnog stručnjaka koji je 30 godina bio član i koreograf londonskog The Royal Balleta:
“Otkačio se i Ashley Page, britanski koreograf koji je ideju za luckastom i lascivnom koreografijom dobio gledajući kostime”.
Profesor baleta Dinko Bogdanić HTV-ov prijenos koncerta nije gledao: “Upravo sam sletio iz Pariza, ali sam, nasreću, prijenos gledao na francuskoj televiziji. Kažem nasreću jer sam samo čuo od kolega da je nova voditeljica svašta lupetala, ali ne mogu komentirati jer nisam gledao. Znam da baletni koreografi nikad ne prilagođavaju koreografiju kostimima, pa makar ih potpisivala i Vivienne Westwood”.
Nina Režek Wilson, profesorica povijesnog kostima na Tekstilno-tehnološkom fakultetu u Zagrebu, također nije gledala cijeli prijenos: “Ne mogu komentirati komentatoricu. Vidjela sam samo dio u kojem su prikazali kako su se pripremali i crtali baletni kostimi. Onaj tko nije u njima vidio čistu genijalnost, nema pojma o tome što govori”.
Ivana Kocelj je svjesna da je nemoguće dostići Helgine standarde u samo dvije godine: “Nisam pročitala komentare, ali su mi ih prijatelji prenijeli. Vivienne Westwood napravila je iskorak u odnosu na kostime klasičnog baleta i u tom sam ih kontekstu komentirala. Provocirala je konzervativizam bečkog koncerta i da je bilo drugačije, sve bi razočarala”.