Voditelj showa 'The Grand Tour' jučer je jedva izvukao živu glavu kada je, jureći u Rimčevom superautu sletio s ceste u Švicarskoj. Za zabrinute fanove, snimio je video iz bolničkog kreveta
Hammond iz bolnice: Želim se ispričati obitelji jer sam idiot
Da, istina je, opet sam to napravio. Sad sam u švicarskoj bolnici. Ovako izgleda moje koljeno sada, a liječnici će ga pretvoriti u ovo - švicarsko koljeno, našalio se Richard Hammond (47) u svom prepoznatljivom stilu.
U videu kojeg možete pogledati ovdje, voditelj automoto emisije 'The Grand Tour', zahvalio se medicinskom osoblju koji su ga prebacili s mjesta nesreće u bolnicu.
Zahvalio se i svojem kolegi Jamesu Mayu (54) s kojim je radio i u 'Top Gearu'.
- Hvala Jamesu jer mi je sinoć kriomice donio bocu džina. Ali to možda nisam smio reći na glas - kazao je dobro raspoloženi Richard.
- No, najvažnije je da se ispričam svojoj ženi Mindy i mojim kćerima Izzy i Willow. Oprostite što sam takav... - rekao je Richard, a May koji ga je snimao ispred kamere je stavio knjigu naslova 'The Idiot Brain'.
Voditelj je jučer jedva izvukao živu glavu kada je sletio s ceste u Rimčevom Concet One superautu. Auto se prevrnuo, smrskao, a zatim i zapalio. Hammond je uspio izaći iz auto prije nego što je buknula vatra.
Hammondu je ovo treći put da je sudjelovao u skoro fatalnoj nesreći snimajući kadrove za automoto emisije.
'Concept One nije za sportsku vožnju, Hammond je neozbiljan'
Nesreću Richarda Hammonda u Concept Oneu je analizirao i prometni stručnjak u svojoj kolumni. Njega, kao i ostatak automoto svijeta, je zaintrigirala činjenica da se automobil nakon prevrtanja prelako zapalio. Marušić smatra kako pregrijavanje baterija nije u potpunosti riješen problem na Rimčevom automobilu.
- Litij-željezno-fosfatne baterije, ukupnog kapaciteta gotovo 90 kWh, koje se koriste za napajanje elektromotora, vrlo su zapaljive i opasne. Taj je problem poznat u avioindustriji, zbog čega se nakon niza incidenata ugrađuju u posebnom zaštitnom čeličnom kovčegu. Kako se Rimac Concept One, nakon prevrtanja pri ne baš ekstremnoj brzini, odmah pretvorio u buktinju, potvrđuje da je to ozbiljan problem koji nije riješen. Jedno je ako se zapaljive litijske baterije ugrađuju u gradski auto, a drugi ako se paket s velikim brojem članaka, nezaštićen, ugura u bolid - piše Marušić.
Uz to, Marušić navodi kako je veliki problem i to što se Concept One ne ponaša najbolje kroz seriju zavoja i ne može 'peglati zavoje' kao pravi sportski automobil.
- Concept One je koncipiran za ekstremna ubrzanja po pravcu, ali ne za seriju zavoja, odnosno realnu sportsku vožnju. Concept One je super auto, ali nije stvoren za ono za što ga je Hammond neozbiljno i neoprezno želio podvrći. Na ravnoj stazi bez problema može potegnuti. Ali, nije baš dobar za brzu vožnju kroz zavoje - tvrdi Marušić.