Veleposlanik Alžira u Hrvatskoj Mokhtar Amine Khelif naglasio je zadovoljstvo sudjelovanjem te zemlje i ocijenio to prilikom za turističke suradnje i bilateralnih odnosa Alžira i Hrvatske
Deseti turistički sajam Place2Go u Zagrebu, bit će 200 izlagača
Jubilarni 10. međunarodni turistički sajam Place2Go u Zagrebu će od 24. do 26. ožujka okupiti 200 izlagača iz 17 zemalja te predstaviti ponudu i trendove iz raznih segmenata turizma i putovanja, a zemlja-partner sajma ove je godine Alžir, najavili su u srijedu organizatori na konferenciji za medije.
- Izazov je raditi sajam, posebice ove godine u punom formatu nakon pandemije te deseti put, što treba potvrditi kvalitetom. Ulaz je za sve besplatan i time želimo približiti turističke mogućnosti široj, ali i poslovnoj publici za susrete i dogovore. Vjerujemo da ćemo, kao i do sada, biti zanimljivi i atraktivni programom, panelima, prezentacijama, ali i s novim izlagačima - istaknula je direktorica sajma Damjana Domanovac.
Sajam će se odražatii u zagrebačkoj Areni, gdje će publika moći vidjeti i ponude domaćih tvrtki i destinacija, starih stranih izlagača, ali i novih, među kojima su, osim Alžira, i Albanije i Bugarske, a velik je broj izlagača iz susjedstva, najavila je Domanovac.
Veleposlanik Alžira u Hrvatskoj Mokhtar Amine Khelif naglasio je zadovoljstvo sudjelovanjem te zemlje i ocijenio to prilikom za turističke suradnje i bilateralnih odnosa Alžira i Hrvatske te za približavanje Alžira hrvatskim državljanima i obrnuto.
- Važna nam je i razmjena znanja dvije zemlje s tako velikim turističkim potencijalima, primjerice UNESCO-ovih lokaliteta imamo puno u obje zemlje - rekao je veleposlanik, najavljujući da će na sajmu biti potpisan i memorandum o razumijevanju za suradnju u području turizma između Alžira i Hrvatske.
Među izlagačima su i oni iz ratom pogođene Ukrajine, potom izlagači iz Austrije, Nizozemske, Italije, Srbije, Bosne i Hercegovine, Crne Gore i drugi, a Domanovac je najavila i niz gastro degustacija, nagradnih igara, promocija i sličnog. Istaknula je suradnju s Croatia Airlinesom, kao generalnim sponzorom, čiji je direktor komercijalnih poslova Slaven Žabo poručio da je sajam i za tu kompaniju dobara prilika da predstaviti nove proljetne i ljetne linije.
- Uz postojeće, u proljeće i ljeto uvodimo i četiri nove linije - Dubrovnik-Prag, Split-Skoplje, Split-Oslo i Bol-München, povezujući tako Hrvatsku s 22 međunarodna odredišta u ljetnom redu letenja - kazao je Žabo. Organizatori su najavili i niz stručnih panela i prezentacija s raznim temama, primjerice umjetne inteligencije u turizmu, održivosti i cjelogodišnjeg turizma, nautike, savjeta za putovanja i druge.
Novost ove godine je što i posjetitelji mogu postati svojevrsni izlagači, jer se na sajmu u suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom traži 20 najljepših fotografija Hrvatske. Domanovac je objasnila da svako može prijaviti najviše tri fotografije, a 20 najljepših koje izabere žiri bit će dio sajma, dok će tri fotografije s najvišim ocjenama biti nagrađene.