Reagirajući na 'životne trikove', koji su preplavili društvene mreže, slijeganjem ramenima ili izrazom ogorčenosti ili zbunjenosti privukao je mnogobrojne pratitelje na društvenoj mreži
Bez ijedne izgovorene riječi Khabane stekao svjetsku slavu
Ovaj mladić, koji je uvelike poznat mladeži na platformi TikTok, Khabane Lame (21), prošle je godine izgubio posao u tvornici u blizini grada Torina kada je Italija prvi put proglasila lockdown.
POGLEDAJTE VIDEO:
Naime, kako prenosi CNN, dane je provodio u obiteljskom domu u Chivassu sa svoja tri brata tražeći adekvatnu zamjenu za posao koji je izgubio. Jednog je dana preuzeo popularnu društvenu mreži i počeo graditi karijeru o kakvoj on u tim trenutcima nije niti sanjao. Video na ovoj platformi počeo je objavljivati pod imenom Khaby Lame.
Poput mnogih karijera TikTokera, početak nije bio lagan. Pa je tako Khaby stvarao isječke u kojima gleda videoigre, pleše ili pak radi komične vratolomije. Zatim je, početkom ove godine počeo snimati šaljive videozapise o 'životnim trikovima' koji preplavljuju društvene mreže. Naime, reagirajući na njih slijeganjem ramenima bez riječi ili izrazom ogorčenosti i zbunjenosti upravo je privukao mnogobrojne pratitelje kojih je trenutno 114 milijun te tako postao najpopularniji TikToker.
Ispred njega se jedino nalazi plesačica Charli D'Amelio, tinejdžerka iz Kalifornije koja objavljuje razigrane videe, često sa svojom starijom sestrom Dixie.
Njegova šutnja u videozapisima na TikToku dovoljno govori.
- Došao sam na ideju jer sam gledao te videozapise kako kruže i svidjela mi se ideja da unesem malo jednostavnosti u to- rekao je Lame za CNN u nedavnom video intervjuu te nadodao kako je tip geste došao slučajno, ali tišina nije. Prethodno je smislio način kojim bi mogao doprijeti do što većeg broja ljudi.
Ove tihe, ali izražajne reakcije učinile su ga jednim od najprepoznatljivijih digitalnih stvaratelja na društvenim mrežama.
- Možda zato što su mi izrazi lica smiješni i nasmijavaju ljude, jednostavnost nasmijava ljude i ja to volim- objasnio je ovaj mladić.
Marketinška stručnjakinja kaže da popularnost Lameovih videa pokazuje kako neverbalna komunikacija može nadići jezične barijere i uspostaviti veze među kulturama.
POGLEDAJTE POLIGRAF S MOMČILOM OTAŠEVIĆEM:
- Ne morate govoriti da biste bili viđeni ili razumljivi- rekla je Christina Ferraz, osnivačica marketinške agencije Thirty6five sa sjedištem u Houstonu te za kraj nadodala kako se s njegovom ogorčenosti svatko može poistovjetiti, a osjećaji su univerzalni.