Obavijesti

Show

24sata briljira na SoMo Borcu: Tri velike nagrade za naše projekte u svijetu digitala!

24sata briljira na SoMo Borcu: Tri velike nagrade za naše projekte u svijetu digitala!
9

Na ovogodišnjoj SoMo Borac dodjeli nagrada, 24sata je s 4 projekta nominiran u 7 kategorija što potvrđuje našu kreativnost i inovativnost u digitalnim medijskim kampanjama.

SoMo Borac, jedna od najprestižnijih digitalnih nagrada u regiji, ove je godine privukla rekordan broj prijava, a naš tim se istaknuo s čak četiri projekta nominirana u sedam različitih kategorija. SoMo Borac prepoznaje najbolje digitalne projekte, ideje i kreativce, a mi smo ponosni što smo svojim radom osvojili čak 3 nagrade među snažnom konkurencijom. U nastavku predstavljamo projekte koji su prošli među najbolje i osvojili zaslužene nagrade. 

Napravi mjesta za život

Naš projekt Napravi mjesta za život u suradnji s IKEA-om i GroupM osvojio je nagradu u kategoriji Somo Native. Ova native kampanja oduševila je svojom sposobnošću da prenese snagu organiziranog i funkcionalnog prostora u svakodnevni život. Kroz niz članaka, video materijala i interaktivnih sadržaja, kampanja je imala cilj podići svijest o važnosti organizacije doma i jednostavnosti života u urednom okruženju. Prikazali smo kako IKEA-ini proizvodi mogu pomoći u svakodnevnom životu, a kombinacija nativnog pristupa i atraktivnih vizualnih sadržaja ostvarila je izvanredne rezultate. Ovo priznanje potvrđuje našu posvećenost kreativnim i praktičnim rješenjima koja inspiriraju publiku.

JOOMBOOS je na selu

Projekt „JoomBoos je na selu,” u suradnji s Lidlom i brendom Okusi Zavičaja osvojio je nagradu u kategoriji Somo Native. Format je osmišljen s ciljem da mlađu publiku privuče inovativnim i zabavnim pristupom kako bi se povezali s prirodom i ruralnim životom. Emisija prati poznate influencere u izazovima vezanim uz život na selu, od kojih su neki izvan njihove uobičajene zone komfora, što je rezultiralo duhovitim i edukativnim trenucima. Ova kampanja ne samo da je pokazala snagu nativnog sadržaja u povezivanju publike s novim temama, već je i postavila novi standard za lokalizirani sadržaj koji osvaja gledatelje. Kroz dinamičan i zabavan sadržaj, ovaj projekt uspio je prikazati autentične vrijednosti ruralnih zajednica, uz modernu interpretaciju tradicionalnih jela, čime je oduševio kako korisnike tako i žiri.

Pets of Zagreb

Projekt Pets of Zagreb je u kategoriji Digital Product of the Year osvojio srca žirijaKroz ovu kampanju, Turistička zajednica grada Zagreba i mi smo uspješno predstavili Zagreb kao grad prijatelj kućnim ljubimcima, donijeli ljubav prema kućnim ljubimcima u prvi plan te naglasili važnost povezanosti ljudi i životinja u urbanim sredinama. Kroz posebne mape pet-friendly lokacija, intervjue sa stručnjacima, fotografije, video priče i intervjue s vlasnicima kućnih ljubimaca, uspjeli smo prikazati koliko su ljubimci dio identiteta grada i koliko uljepšavaju svakodnevni život. Reakcije publike i visok angažman na društvenim mrežama potvrdili su koliko je ovaj projekt bio uspješan, a ova nagrada je kruna uspjeha. Pets of Zagreb ističe se kao emocionalna, ali i društveno relevantna kampanja koja pokazuje koliko 24sata predano radi na projektima koji dopiru do ljudi.

Zagreb; Održana je dodjela nagrada SoMOo Borac

Change starts in your kitchen

Projekt Change Starts in Your Kitchen bio je među finalistima ovogodišnjeg SoMo Borca, natječući se s najboljima u digitalnoj industrii. Zajedno s Dinersom smo kroz inovativnu kampanju koja je uključivala video recepte, savjete i panele stručnjaka, uspješno promovirali održive navike, privukavši pažnju tisuća korisnika i potičući ih na promjenu ponašanja u kuhinji. Ovaj projekt usmjeren je na podizanje svijesti o smanjenju bacanja hrane u kućanstvima te promicanju održivih praksi u svakodnevnom životu.

Na ovogodišnji SoMo Borac prijavili smo ukupno četiri projekta u sedam kategorija, a tri su projekta nagrađena, čime smo još jednom učvrstili svoju poziciju jednog od vodećih medija u digitalnoj industriji te potvrđujemo našu predanost stvaranju kreativnih i inovativnih rješenja koja imaju dugotrajan utjecaj. Ovi uspjesi samo su potvrda našeg kontinuiranog rada i posvećenosti kvaliteti, dok nastavljamo pružati najbolja rješenja našim partnerima i čitateljima.

Zagreb; Održana je dodjela nagrada SoMOo Borac
Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Gotova je 17. sezona 'Ljubav je na selu'! Ivica i Ilona se udaljili, a Milena i Darko žele djecu...
RODILE SE NOVE LJUBAVI

Gotova je 17. sezona 'Ljubav je na selu'! Ivica i Ilona se udaljili, a Milena i Darko žele djecu...

Ako se u skorije vrijeme vratimo u Hrvatsku, planirali smo uzeti dvoje djece kao hraniteljska obitelj i da im pružimo topli dom, poručila je emotivna Milena za kraj sezone
Otkazali manifestacije i nastupe diljem Hrvatske i regije: Najteža bol i tuga je oplakati dijete...
MNOGI POTRESENI TRAGEDIJOM

Otkazali manifestacije i nastupe diljem Hrvatske i regije: Najteža bol i tuga je oplakati dijete...

U Zagrebu je nakon tragedije u osnovnoj školi proglašen Dan žalosti, a izvođači su u spomen žrtvama odgodili svoje nastupe i koncerte diljem Hrvatske i regije
Gano je napustio 'MasterChef': 'Kuhat ću dok budem disao...'
KRAJ NATJECANJA

Gano je napustio 'MasterChef': 'Kuhat ću dok budem disao...'

Bilo je ovo nezaboravno iskustvo. Definitivno nešto što mijenja život, poručio je Gano, a njegova strast i predanost inspiracija su ostalim natjecateljima koji se i dalje bore za prestižnu titulu pobjednika