Na ovogodišnjoj SoMo Borac dodjeli nagrada, 24sata je s 4 projekta nominiran u 7 kategorija što potvrđuje našu kreativnost i inovativnost u digitalnim medijskim kampanjama.
24sata briljira na SoMo Borcu: Tri velike nagrade za naše projekte u svijetu digitala!
SoMo Borac, jedna od najprestižnijih digitalnih nagrada u regiji, ove je godine privukla rekordan broj prijava, a naš tim se istaknuo s čak četiri projekta nominirana u sedam različitih kategorija. SoMo Borac prepoznaje najbolje digitalne projekte, ideje i kreativce, a mi smo ponosni što smo svojim radom osvojili čak 3 nagrade među snažnom konkurencijom. U nastavku predstavljamo projekte koji su prošli među najbolje i osvojili zaslužene nagrade.
Napravi mjesta za život
Naš projekt Napravi mjesta za život u suradnji s IKEA-om i GroupM osvojio je nagradu u kategoriji Somo Native. Ova native kampanja oduševila je svojom sposobnošću da prenese snagu organiziranog i funkcionalnog prostora u svakodnevni život. Kroz niz članaka, video materijala i interaktivnih sadržaja, kampanja je imala cilj podići svijest o važnosti organizacije doma i jednostavnosti života u urednom okruženju. Prikazali smo kako IKEA-ini proizvodi mogu pomoći u svakodnevnom životu, a kombinacija nativnog pristupa i atraktivnih vizualnih sadržaja ostvarila je izvanredne rezultate. Ovo priznanje potvrđuje našu posvećenost kreativnim i praktičnim rješenjima koja inspiriraju publiku.
JOOMBOOS je na selu
Projekt „JoomBoos je na selu,” u suradnji s Lidlom i brendom Okusi Zavičaja osvojio je nagradu u kategoriji Somo Native. Format je osmišljen s ciljem da mlađu publiku privuče inovativnim i zabavnim pristupom kako bi se povezali s prirodom i ruralnim životom. Emisija prati poznate influencere u izazovima vezanim uz život na selu, od kojih su neki izvan njihove uobičajene zone komfora, što je rezultiralo duhovitim i edukativnim trenucima. Ova kampanja ne samo da je pokazala snagu nativnog sadržaja u povezivanju publike s novim temama, već je i postavila novi standard za lokalizirani sadržaj koji osvaja gledatelje. Kroz dinamičan i zabavan sadržaj, ovaj projekt uspio je prikazati autentične vrijednosti ruralnih zajednica, uz modernu interpretaciju tradicionalnih jela, čime je oduševio kako korisnike tako i žiri.
Pets of Zagreb
Projekt Pets of Zagreb je u kategoriji Digital Product of the Year osvojio srca žirija. Kroz ovu kampanju, Turistička zajednica grada Zagreba i mi smo uspješno predstavili Zagreb kao grad prijatelj kućnim ljubimcima, donijeli ljubav prema kućnim ljubimcima u prvi plan te naglasili važnost povezanosti ljudi i životinja u urbanim sredinama. Kroz posebne mape pet-friendly lokacija, intervjue sa stručnjacima, fotografije, video priče i intervjue s vlasnicima kućnih ljubimaca, uspjeli smo prikazati koliko su ljubimci dio identiteta grada i koliko uljepšavaju svakodnevni život. Reakcije publike i visok angažman na društvenim mrežama potvrdili su koliko je ovaj projekt bio uspješan, a ova nagrada je kruna uspjeha. Pets of Zagreb ističe se kao emocionalna, ali i društveno relevantna kampanja koja pokazuje koliko 24sata predano radi na projektima koji dopiru do ljudi.
Change starts in your kitchen
Projekt Change Starts in Your Kitchen bio je među finalistima ovogodišnjeg SoMo Borca, natječući se s najboljima u digitalnoj industrii. Zajedno s Dinersom smo kroz inovativnu kampanju koja je uključivala video recepte, savjete i panele stručnjaka, uspješno promovirali održive navike, privukavši pažnju tisuća korisnika i potičući ih na promjenu ponašanja u kuhinji. Ovaj projekt usmjeren je na podizanje svijesti o smanjenju bacanja hrane u kućanstvima te promicanju održivih praksi u svakodnevnom životu.
Na ovogodišnji SoMo Borac prijavili smo ukupno četiri projekta u sedam kategorija, a tri su projekta nagrađena, čime smo još jednom učvrstili svoju poziciju jednog od vodećih medija u digitalnoj industriji te potvrđujemo našu predanost stvaranju kreativnih i inovativnih rješenja koja imaju dugotrajan utjecaj. Ovi uspjesi samo su potvrda našeg kontinuiranog rada i posvećenosti kvaliteti, dok nastavljamo pružati najbolja rješenja našim partnerima i čitateljima.
Gotova je 17. sezona 'Ljubav je na selu'! Ivica i Ilona se udaljili, a Milena i Darko žele djecu...
Otkazali manifestacije i nastupe diljem Hrvatske i regije: Najteža bol i tuga je oplakati dijete...
Gano je napustio 'MasterChef': 'Kuhat ću dok budem disao...'