Temeljna potreba svakog djeteta je potreba za oba roditelja. Nije bitno jesu li roditelji razvedeni ili žive pod istim krovom. Možda je nemoguće dokazati manipulaciju majke ili oca protiv drugog roditelja, ali ona ostavlja nepopravljivu štetu i onemogućava normalan razvoj djeteta. Dijete voli svoga oca kao i mamu. kako Severina namjerava objasniti djetetu jednog dana, kada bude odrastao, njegovo naslikavanja po medijima u svrhu vlastite promidžbe, dok njegov otac očajnički trči po sudovima i moli da joj se to zabrani jer dijete nije javna osoba ukoliko se već njegova majka bavi javnim poslom. Potreba da udovolji javnosti znatiželju o njenom privatnom životu, za nju je bitnija od potrebe djetetova oca da svoje dijete od te javnosti zaštiti. Očevo je pravo da ima kontrolu nad odrastanjem njegovog djeteta kao što to pravo ima i Severina. Ovdje su narušena osnovna ljudska prava i oca i djeteta, no naši sudovi duboko su urovani u shemu, da samo majka ima ta ljudska prava biti roditelj i imati kontrolu nad oblikovanjem djetetovog odgoja.
fo
fontanikus1
08.1.2017.
Odustani
Potpisujem !!
Isti kur@c i kod mene !
Je&eš naše zakone kada daju velikim mamama velika prava !
A djeca ispuštaju !
Dk
Deaktivirani korisnik
08.1.2017.
Odustani
Inače, u civiliziranim zemljama sjeverne Europe, skrbništvo nad djetetom jednostavno ne postoji!!! Dijete nije vlasništvo niti jednog roditelja da se dodijeljuj
e jednom roditelju. Roditelji imaju dužnost dogovoriti se sami na koji način će se dalje brinuti o djetetu (to obično podrazumijeva da je dijete tjedan dana kod mame, a tjedan kod tate, ili dijete živi kod jednog roditelja, ali drugi roditelj svakodnevno viđa dijete...Ukoliko se jedan roditelj odbija dogovarati u svrhu dobrobiti djeteta, a dobrobit djeteta je da oba roditelja provode s njime jednako vrijeme i ravnopravno sudjeluju u ama baš svim odlukama oko djetetova odgoja i odrastanja, to se podrazumijeva kao zanemarivanje i tada sud ima pravo dodijeliti skrbništvo drugom roditelju.
Prikaži još ↓
ca
carlitos1207
08.1.2017.
Odustani
gospođo, a ne biste li možda okrenuli pilu naopako pa sagledali to da gospodin možda ostavlja nepopravljivu štetu i onemogućava normalan razvoj djeteta? kakvu š
tetu ona radi djetetu time što će on jednog dana imati svoje slike na instagramu dok je bio klinac sa skijanja, božića, putovanja itd u usporedbi s intervjuima njegovog oca koji javno diskreditira njegovu majku, saziva novinare, ulaže tužbe i sl. ? saberite se, molim vas dajte
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
08.1.2017.
Odustani
Gospodine, ne bih okrenula pilu naopako. Dužnost roditelja je da zaštiti dijete od sadržaja za odrasle koj mu ne doliče. Objavljujući javno slike svojega djetet
a, Severina zbog svojega posla i zbog svojih javnih istupa, i naposlijetku svoje poprilično negativne reputacije koju ima u društvu (ne ulazim u to je li opavdana, ona je jednostavno ima) izlaže dijete u najranijoj dobi negativnim komentarima i istupima javnosti. Slike koje Severina objavljuje javnosti, nisu objavljene za krug obitelji i prijatelja na instagramu već, vrlo vjerojatno i velikom broju psihopata, mrzitelja, primitivaca, i jednostavno širokoj javnosti koja si daje za pravo da to dijete kvalificira i opisuje na osnovi slike koju ima o majci, često su tu i uvrede. nažalost, Severina nije zaštitila vlastito dijete od toga, iako živimo u prilično primitivnom društvu u kojem je to potrebno. Ona je na to otporna i kao estradna zabavljačica i odrasla osoba razvila je tijekom godina obrambene mehanizme, a često negativan publicitet vješto okreče i u svrhu vlastite popularnosti. Njezin sin je dijete koje će odrastati, nažalost u atmosferi koju kreira njegova majka kao svojevrsnu predstavu za javnost, a njegove slike su dio te predstave.Mnogi slavni ni vani ne izlažu svoju djecu javnosti jer štite njihovo pravo na normalno djetinjstvo, dakle-anonimno.
Prikaži još ↓
ca
carlitos1207
08.1.2017.
Odustani
vas, izgleda, više brine kao i svakog poštenog i uzornog hrvata onaj moralni dio lika i djela dotične gospođe koja je estradna zabavljačica i to radi dobro kao
što dobra frizerka radi dobro frizuru ili blagajnica u konzumu provlači sa smješkom artikle kroz skener- naposljetku, dajmo banalizirajmo stvari, ne živimo u iluziji... mislim da je daleko normalnije i realnije da dijete odrasta u stvarnom okruženju i navikne se da mu je majka javna ličnost nego da je pod staklenim zvonom do 18te i da mu stavi čepiće u uši da ne sluša što mu pričaju o majci te stave povez na oči da ne gleda ništa oko sebe.. i onda ga sa 18 puste iz staklenog zvona?!
živi sa majkom i njenim mlađim suprugom (jao velike fame, idemo se sad zgražat), ne nedostaje mu sigurno ni ljubavi ni kruha ni ničeg materijalnog ali ne... bitnije je to što ona u 21.stoljeću u korzetu vrti guzicom na pozornici - to je srž problema...
to što dotični gospodin saziva medije, pravi cirkus i prvi narušava mir vlastitom djetetu i majci to je ok... i onda bi mu vi to dijete gurnuli u ruke..njemu kojeg je napravio još jedno dijete curi od 23 godine i vjerojatno će joj za par mjeseci/godina raditi iste cirkuse...
ponavljam, saberite se.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
08.1.2017.
Odustani
Gospodine, nitko se ovdje ne zgraža jer Severina živi sa mlađim gospodinom, no vi se očigledno zgražate jer milan spava sa mlađom gospođicom. ne znam tko se tu
treba sabrati....
Prikaži još ↓
ca
carlitos1207
08.1.2017.
Odustani
da, jer ne smatram da je to lijep (na kraju krajeva i pametan) potez u smislu tajminga ukoliko se u ovom trenutku želite dokazat kao adekvatniji skrbnik. Sve os
talo sam napisao već...
Ako ništa cijenim to što ste kulturni, elokventni i normalni za razliku od većine primitivaca tu, vaše mišljenje poštujem ali sam samo htio reć da se ne slažem, no bože moj, vrijeme će pokazat...i 24 sata :)
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
08.1.2017.
Odustani
Jednostavno, nema logike u tome što govorite...Čovjek ne smije imati dijete s mlađom osobom ako želi dokazati da je adekvatan skrbnik, no trenutačni skrbnik je
adekvatan skrbnik jer je u braku sa mlađom osobom i vrlo vjerojatno želi s njome dijete..ponavljam, saberite se
Prikaži još ↓
ca
carlitos1207
08.1.2017.
Odustani
ne, nego prije svega smatram da je on neadekvatan radi vlastite neuravonoteženosti..čovjek koji je spavao s drugom dok mu je tadašnja zaručnica bila u rodilištu
pred porodom, čovjek koji je u svađi izbacio svoju bivšu zaručnicu sa svojim djetetom od svega par mjeseci, čovjek koji mjesecima nije vidio ni htio vidjeti svoje dijete (tad mu severina nije branila niti je bilo ovih sudskih mjera, dapače) a onda mu e upalio očinski kliker kad je ova našla mlađeg... i sve to preko grandiozno preko novina, medija i na sva zvona... tad nije mislio da bi to moglo traumatizirati njegovo dijete... ali to što su mi slike na instagramu e to da, tu će bit teške teške traume...
pa usprkos tome što nam je sustav u banani, zar mislite da bi njemu i hrvatski i srpski sud tek tako odbio skoro sve tužbe od njih 30+ da ne postoji neki razlog zbog kojeg su ipak ljudi možda malo istražili i zaključili da je majka znatno adekvatniji skrbnik?!
Prikaži još ↓
B1
Bogs_1
08.1.2017.
Odustani
Molim Vas, a kako otac namjerava objasniti djetetu jednog dana, kada bude odrastao, nešto manje od 40 tužbi protiv njegove majke odnosno gotovo sve njene rodbin
e? A stav da bi ona trebala zbog primitivaca ili javnog mjenja ne objaviti pokoju sliku svoga jedinog djeteta je suludo komentirati. Očito, ne bi trebala ni imati dijete, ako ćemo tom logikom promatrati stvar. Obzirom da će ono zbog te njene poprilično negativne reputacije koju ima u društvu (ne ulazim u to je li opavdana, ona je jednostavno ima) biti izloženo komentarima. Svašta. Ili Vaše tvrdnje kako se slika s vlastitim djetetom zbog promidžbe, kao da nije logično da je osoba koja prvo dijete dobije u njenim godinama ponosna na jedinca. Jako ste pronicljivi. A ako netko onemogućava normalan razvoj.. onda je to manipulativan lik koji bivšu partnericu te dijete podvrgava ovakvim litanijama. Osoba koja misli o interesima djeteta ne podvrgava isto postupcima konstantnim psihološkim vještačenjima te obilascima institucija poput CZSS, što je također normalan algoritam roditelja zlostavljača.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .