Zašto sada EU i Amerika šute ? Ratni zločinac Šešelj i 21 istomišljenik u parlamentu jedne države ! O Vučiću i Nikoliću se sve zna, tko su bili i što su podržavali. Sada je to "lijepa" skupina "bivših" i sadašnjih radikala na vlasti. Može se očekivati i da bace Tita van i u Kuću cvijeća polože Dražu Mihajlovića... Ne slažem se niti s nekim pojavama u RH, ali niti sa dvostrukim mjerilima licemjerne Europe i Amerike.
efteling
05.5.2016.
Odustani
Evropa i Amerika jesu licmerni ili jos bolje reci slede svoje interese.Kad se razbijala YU bili ste joj najamnicka vojska,i puno toga su vam obecali.Upecali vas
,uzeli sto im treba,uvalili vam duznicko ropstvo...i ispljunuli vas.To je rezultat hrvatske naivnosti u sprezi sa halapljivom elitom.I sad je Seselj kriv?Nisu krive ni ustase u vasoj vladi,ni lazi vase elite koja vas konstanto udara po glavi dajuci vam lazne nade u boljitak.I za to je sada Seselj kriv.A ti licmerni Englezi i Ameri kad su vam oslobodili Antu bili su dobri i pravedni.Ponasate se kao da ste izgubili u ratu...A mozda i jeste....jer svoj put niste nasli i Srbija koja diplomatski odlicno stoji upravo zahvaljujuci Radikalima i njihovoj politici vama bode oci.I to sa pravom.Srbija je povratila dostojanstvo dok je vase jos u fazi trazenja.Mozda zbog relativnog morala kako rece vas Seselj,Karamarko.
Prikaži još ↓
Crozag
05.5.2016.
Odustani
Efteling, koliko god ne volim Karamarka, ne možeš ga uspoređivati sa Šešeljom, također niti Gotovinu. Niti jedan od njih nije pozivao na klanje, a niti su njiho
ve paravojne jedinice klale i ubijale kao Šešeljove, to je potpuno neusporedivo, pa sjeti se njegovih govora i prije i poslije izbijanja rata... Pa niti dan danas se nije promijenio. O ekonomski reprekusijama ulaska u EU i razbijanje YU drugom prilikom. Dosta smo ti i ja različiti, ja nikada ne branim naše ekstremiste, i napadam ih komentarima, dok ti nikada ne govoriš protiv vaših ekstremista i čak ih braniš. Mislim da nije teško procijeniti tko je realniji po tome pitanju.
Prikaži još ↓
efteling
05.5.2016.
Odustani
Crozag,recimo da nazovem Gotovinu ratnim zlocincem?Naljutio bi se i rekao bio je na sudu i oslobodjen je.Ti nazivas Seselja ratnim zlocincem a on je isto kao i
Gotovina oslobodjen.ako ces diskutovati onda postuj cinjenice.Da je Seselj zvao na klanje Hrvata sigurno bi bio osudjen u Haagu.Bili su i eksperti Hrvatske vlade na sudjenju,svedocili protiv njega i nista mu nisu dokazali.Ja nisam Seseljovac.A sve njegove govore su imali u Haagu i nijedan Seselj nije porekao.Pa ces reci to je politicki sud.I jeste ali i u slucaju Gotovine sto se direktnije mesa u M. pravo odgovornosti odgovornog lica.Da posle 24 godine bude oslobodjen je moras priznati pravni presedan.
Prikaži još ↓
efteling
05.5.2016.
Odustani
Vama cak i osudjeni ratni zlocinac sedi u Saboru.Ali posto je ubijao Srbe time je dokazao da je domoljub za razliku od ostalih....Je li se Srbija bunila?Nije,je
r to je vase suvereno pravo postovati svoje ratne zlocince tako sto ce im dati sansu mozda u buducnosti biti premijerom ili predsednikom Hrvatske.U teoriji naravno.Kad moze sedeti u Saboru zasto ne i u vladi?
Prikaži još ↓
Crozag
05.5.2016.
Odustani
Ne slažem se s tim, ali mi smo mu barem sudili.
Dk
Deaktivirani korisnik
05.5.2016.
Odustani
a ko je u srebrenici ubija 8000 muslimana
efteling
05.5.2016.
Odustani
Crozag,ne moras se praviti naivnim.Glavas je osudjen ne zbog pobijenih Srba,civila,koji su terani kiselinu piti vec zbog obracuna u eliti.Glavas je smetao HDZ-u
.I Ante je oslobodjen ne zato sto nije kriv vec zbog slanja Hrvata da se bore za Americki interes u planinama Avganistana...da bi Ameri sirokom koalicijom imali pokrice za intervenciju...a i da bi postedeli svoje vojnike.I zakljucak,Seselj je slobodan covek i nemoj ga nazivati ratnim zlocincem jer ste imali sansu dokazati mu i niste uspeli.a da se ti ne slazes sto Glavas sedi u Saboru ne znaci ama bas nista.Glavas je poruka tvoje drzave imati ratne zlocince u Saboru a optuzivati druge koji su na sudu oslobodjeni je blago receno nerealno kao i tvoj prvi komentar.
Prikaži još ↓
efteling
05.5.2016.
Odustani
I Crozag,nauci analizirati,posto vidim da se volis time baviti,postujuci cinjenice.Moras se izdici iznad hrvatske "klime"gde se lako daju epiteti,fabrikuju se l
azne cinjenice iz kojih za divno cudo uvek ispadne ono sto Hrvati rado zele cuti.Srbi su po tom pitanju mnogo realniji.Ako su temelji krivi kuca nece stajati uspravno..
Prikaži još ↓
efteling
05.5.2016.
Odustani
Bono,Srebrenica nije tema,nit su Vucic nit Seselj umesani u tu pricu...
Ko
Kocho
05.5.2016.
Odustani
Svakako sada Šešelj optužuje da su izbori falsifikovani i namešteni, tvrdi da su Amerikanci odredili konačne rezultate izbora. Na taj način optužuje Srbiju da n
ije suverena država već da sve odluke donose Amerikanci. Eto kako on uzvraća Vučiću koji ga nije poslao u Hag. Hrani psa da te ujede.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .