tolikog neznanja o ratnoj tehnici i nesposobnosti može se vidjeti samo u našoj tzv. vojsci! prije bi to bila družina umreženih neznalica i nesposobnih likova. da nisu na državnoj kopanji pomrli bi od gladi sa svojom sposobnošću.
tu
turhan
23.3.2022.
Odustani
Pa naravno, ove sve godine su u profi vojsku isli likovi koji bi inace radili na baušteli pa im je vojska bila izlaz da su na državnoj placi ,a malo meda da daj
u misleci kako rata vise nece biti. Pola njih koje ja znam su sada u šoku i strahu da ce morat na bojišnicu.
Prikaži još ↓
Vlad
23.3.2022.
Odustani
Bagerom iskapati potencijalnu bombu... To ne bi radili ni u crtiču. Uz to bane i "eksperti" se nalukavaju u rupu...
crazy mind
24.3.2022.
Odustani
generale ne mjesajte vojsku i ministarstvo obrane. vojsku cine (manje ili vise) profesionalci a ministarstvo vise (rjede manje) uhljebi. Vlad@ NARAVNO da ce se
potencijalnu bombu iskapati begerom. imate slucajeve gdje su neeksplodirane bombe iz ww2 bile i na daleko vecim dubinama. necete valjda tjerati ljude da kopaju lopatama. kada locirate bombu (najcesce upravo kod gradevinskih radova) rucno se uklanjaju tek zadnji slojevi zemlje. naravno ako ju bager nije "iznio na svjetlo dana". na kraju konca neeksplodirane zrakoplovne bombe vrlo uspjesno se "otvaraju" tzv kumulativnim rezacima. ta punjenja u stvari probijaju "kosuljicu" bombe omogucujuci uklanjanje sadrzaja (exploziva). naravno prvo se detektira vrsta bombe kako bi se odredila "jacina" rezaca
Prikaži još ↓
2 x general
24.3.2022.
Odustani
crazy - bravo, vidim da znaš. da li je na savi sve to urađeno? što se tiće vojne tehnike tu smo u mlađem kamenom dobu prema tome nepismeni za današnje ratovanje
. sve trebaju odraditi profesionalci sa znanjem ( kod nas vrlo rastezljivo jer i ministri misle da znaju a rezultati čista nula ) ali je pitanje da li ih imamo
Prikaži još ↓
crazy mind
24.3.2022.
Odustani
generale@ na zalost neznam dali su postovali procedure koje su propisane. nakopao sam se projektila (nesto tijekom a vise nakon rata). nasakupljao se "zvoncica"
ali i bellovih kazetnih (osjetno su vece od "zvoncica"). na zalost nagledao sam se i onih koji su smatrali da su procedure napisane zato sto je nekome bilo dosadno. bolje receno nagledao sam se njihovih ostataka. nakon rata MO je imalo vrlo velik dio proracunskog kolaca a umjesto da ga koriste za razvoj oni su nabavljali i djelili humanitarnu pomoc. omogucavali su svim braniteljima (koji su htjeli i znali za to) da mjenjaju stolariju na "osvojenim" (zauzetim) kucama itd itd. posljedica toga je bilo zaostajanje u opremanju vojske. naravno tome su najvise doprinijeli razni "strucnjaci" koji su uhljebljeni na bitne pozicije upravo u ministarstvu. svakako da nije potrebno da ministar poznaje svaki segment vojske ali bi barem trebao biti dovoljno mudar da se okruzi stvarnim strucnjacima a ne likovima koji su izgleda streljivo i tehniku sretali samo u ratnim igricama
Prikaži još ↓
2 x general
24.3.2022.
Odustani
crazy - sve tvoje potpisujem. ubija nas neznanje, nesposobnost i osobni ego svakog pojedinca. ja znam da puno toga ne znam i ne guram se nigdje gdje je skliski
teren. volim učiti od pametnih a držim se svog rada unazad 40 godina što znam. nemrem biti austronaut ali čini se da imamo barem 2 miliona hrvata austronauta.
Prikaži još ↓
crazy mind
24.3.2022.
Odustani
na zalost u pravu si. ostala su mi u sjecanju dva lika. jedan koji se je pojavio kod nas u stozeru sa idejom da ga "ubacimo" da razminirava zauzete vojarne. sva
njegova kvalifikacija stala je u recenicu:"u minskom polju nesmijes noge vuci nego trebas koljena visoko podizati(prekoracivati)" naravno da sam ga odbio. pokusao je i kod drugih ali su ga svi (strucni) odbili. onda je pronasao krizni stozer gdje su prepoznali njegovu "strucnost". kroz nekoliko dana pozvani smo u jednu zauzetu vojarnu da pokupimo njegove ostatke. naravno visoko je podizao noge krecuci se minskim poljem i....nagazio na PROM. odskocio mu je tocno izmedu nogu. u drugom slucaju su uzeli momka sa 4 godine strojarstva. decko je cak dobio TOCAN raspored mina u minskom polju ali je detektorom "zakvacio" upaljac ukopanog PROMA. takoder je zavrsio karijeru u tom min. polju. cak i ljudi koji su obuceni za takove poslove cesto od smrti/stradavanja djeli samo jedana sitna nesmotrenost. svi stradali pirotehnicari stradali su ISKLJUCIVO ili zbog vlastite ili zbog greske kolege. sve ostalo su price
Prikaži još ↓
Vlad
24.3.2022.
Odustani
Uvijek ispadne da su pirotehničari poginuli svojom greškom a nikad nije napravljena istraga pojedinačnog slučaja. Ljudi ginu, u privatnim firmama, zbog pritiska
poslodavaca da uz što manji trošak razminiraju veću površinu.. Prije nastanka " AKD Mungos-a" i HCR-a Elektroprivreda je plaćala 10 DM ( 37 kn ) kvadratni metar čišćenja raslinja ispod dalekovoda na minski sumnjivim područjima. Danas neke tvrtke prihvaćaju cijenu manju od 10 kn m2 koje uključuju razminiranje i naravno ullanjanje raslinja. Strojevi za razminiranje pomažu što se tiče uklanjanja raslinja ali ne rijetko razbiju minu koju pirotehničari moraju pokupiti iako je samo detonator metalni. Kod uništavanja "zvončića" jedan pirotehničar je poginuo zato što se vlasniku firme nije isplatilo uništavati ih pojedinačno već su prikupljali desetak na hrpu i pri tome je poginuo pirotehničar.
Prikaži još ↓
Vlad
24.3.2022.
Odustani
Vidim da smo kolege, možda se i poznamo.. Ja sam, čim sam stekao uvijete, otišao u mirovinu. Mene ljuti da kod pogiblje ili ranjavanja NIKAD nije došlo do istra
ge. Ljudi su pod pritiskom iako imaju pravo odbiti raditi nešto što nije po PS-u. Nitko od voditelja radilišta ili vlasnika firmi nije odgovarao za propuste koji su neizravna prouzročili tragediju..
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .