Uz poruku da je Yahoo razočarao korisnike prošlog tjedna. Zbog kvara servera dio korisnika nije mogao do mailova, no popravak je trajao skoro cijeli prošli tjedan...
Šefica Yahooa: Žao nam je što smo vas razočarali ovaj tjedan
Yahoo i njegova šefica Marissa Mayer imali su prilično loš tjedan, koji je završio tako što se šefica kompanije u postu na svom Tumblru ispričavala korisnicima. Šefica je dodala da im je žao za probleme koje su imali korisnici Yahoo Maila zbog kojih tijekom prošlog tjedna često nisu mogli provjeriti poštu.
- Razočarali smo vas ovaj tjedan. Možemo, a u budućnosti ćemo i biti bolji - napisala je Mayer na kraju posta.
Mayer piše kako su problemi krenuli u ponedjeljak zbog hardverskih problema s jednim od servera Yahoo Maila. Server je napajao tek 1 posto korisnika i to su jedini koji su bili pogođeni ovim kvarom. No, Yahoo ima oko 289 milijuna aktivnih korisnika, tako da je to popriličan broj.
Tijekom trajanja kvara, poruke koje su se slale nedostupnim korisnicima su ostajale na čekanju. No, ono što je naljutilo korisnike je bilo čekanje da se popravi problem, što je trajalo do petka, a svoj su gnjev izbacli na društvenim mrežama, prenosi Huffington Post.