Obavijesti

Tech

Komentari 90

Sedam dana s novom Astrom: Jedan od najboljih auta u klasi

Sedam dana s novom Astrom: Jedan od najboljih auta u klasi
6

Manje je bolje: Nova Astra je manja, lakša i samim time kompaktnija. Za primjer, najveći naplatci u ponudi su s 20” pali na 18”, a masa automobila za 200 kilograma

Nova Astra uspješno je ispravila sve najveće mane prethodnog modela. Masa je smanjena više gotovo 200 kilograma, dimenzije su manje, unutrašnjost prostranija, a motori su osjetno štedljiviji.

Koje su prednosti svih tih promjena uvjerili smo se tijekom sedmodnevnog testa. Prije svega, Astra se sada mnogo ugodnije vozi. Manja masa u kombinaciji s boljim ovjesom velika je prednost, a auto je uz to i okretniji. U odnosu na prethodnika, razlika je ogromna, kao da uspoređujete okretnog atletičara s hrvačem teške kategorije. 

Grgur Žučko/PIXSELL

Još jedna prednost je vrlo niska potrošnja. Testirani je model opremljen snažnim dizelskim motorom od 136 KS i automatskim mjenjačem u gradu trošio samo 6,2 l/100 km, a kombinirano 5,5 l/100 km. Mjenjač je, za raliku od većine konkureneta, klasični automatik bez dvostruke spojke, no radi vrlo dobro. Iako je dojam da bi izmjene brzina mogle biti brže, performanse su potpuno na razini modela s ručnim mjenjačem. 

Grgur Žučko/PIXSELL

Osim mnogo boljih voznih svojstava, Astra donosi i lepršaviji te agresivniji izgled koji nam se na prvu svidio. Nije nametljiv, no ipak je vrlo atraktivan auto. A dobar izgled podiže i bogat paket opreme na testiranom autu. Astra je opremljena tako da što bolje pokaže sve mogućnosti nove generacije, a posebno su nas se dojmila svjetla. Naime, Matrix LED tehnologija omogućuje da se čitavo vrijeme vozite s upaljenim dugim svjetlima. Ovisno o prometu i okolini, automatski se gase i pale segmenti svjetla kako ne bi smetali drugima. Tako primjerice auto maksimalno osvjetljava jedan dio ceste i okoline dok prema prometu koji dolazi u susret reducira snop svjetla. Genijalno rješenje i kada je u pitanju sigurnost stoji 9120 kn. Ukupna cijena testirane Astre je zbog vrhunske opreme visoka, no to je gotovo najviše što možete platiti za nju.

Tehnički podaci

  • masa: 1340 kg
  • dimenzije: 437x181x149 cm
  • obujam:  1598 ccm
  • snaga:  100 kW/136 KS  
  • ubrzanje (0-100km/h):  9,7 s
  • najveća brzina: 205 km/h
  • potrošnja:  4,6 l /100 km
  • cijena:  217.614 kn (testni model)    171.585 kn (bez doplata)

Opel Astra 1.6 CDTI Inovation u opremi ima Matrix LED svjetla, grijana sjedala i upravljač, dvozonsku automatsku klimu, navigaciju, električnu parkirnu kočnicu... 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 90
Velika promjena na Facebooku, Zuckerberg odlučio ugasiti fact checkere: 'Previše su pristrani'
'RADUJEMO SE OVOME'

Velika promjena na Facebooku, Zuckerberg odlučio ugasiti fact checkere: 'Previše su pristrani'

Kritičari, uključujući Real Facebook Oversight Board, upozorili su da ove promjene predstavljaju "odstupanje od razumnog i sigurnog pristupa moderiranju sadržaja" te ih nazivaju "političkim dodvoravanjem."
Kineska firma napravila hibridni auto, a u gepeku - helikopter!
PRVI AUTO S HELIKOPTEROM

Kineska firma napravila hibridni auto, a u gepeku - helikopter!

Xpeng AeroHT predstavio je automobil koji ima šest kotača, izgleda futuristički, koristi revolucionarnu bateriju, ali ima i nesvakidašnju dodatnu opremu
Telemach među prvima testirao 5,5G, u Zagrebu postigli brzinu skidanja od ogromnih 10 Gbit/s
RAZVOJ MREŽE

Telemach među prvima testirao 5,5G, u Zagrebu postigli brzinu skidanja od ogromnih 10 Gbit/s

Ključne prednosti 5.5G tehnologije su još niža latencija i znatno veća učinkovitost u smislu potrošnje energije, a sve to zahvaljujući umjetnoj inteligenciji koja postaje sastavni dio mrežne infrastrukture.