Obavijesti
komentari
Šarmer s pokrićem: Zastavin Fićo slavi svoj 63. rođendan
Odgovori na komentar Vidi članak
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .

B.L.Devín
Zao mi je sto ce komunikacija o ovoj temi uskoro skrenuti na podrucje povijesti i politike, pa cu ja ukratko pokusati o prakticnoj i zivotnoj strani te teme, a to je tehnicka kvaliteta zastavinih auta, upotrebljivost i cijena. Cast svakome, pa tako i i ljubiteljima svih Zastava auta, ali cinjenice su sljedece. U cjenovnom rangu sa Zastava autima tad su bile Skode, Renaulti 4 iz Novog Mesta, Warburgi, rumunjske kopije renaulta 12 zvane Dacia, Lade 1200/1300.. Svi su bili manje kvarljiviji, manje podlozni koroziji, veci i prakticniji. Pogotovo R-4 i Skode Skoda mi je bilo najvise u familiji pa sa sigurnoscu mogu reci da su vec Skode 105 -120 -130 po gorenavedenom (manja kvarljivost i sklonost koroziji,,,,,,) od svih Zastava bile bolje, a pogotovo Fice.
maxim m
ma kvarili se i oni a dijelovi koštali ka sv.petra kajgana,pogotovo r4...
to
Zastava auti su bili maheri u kvarenju, pogotovo Yugo koji je bio krš najveći. Iako se fićo kvario i prokuhavao ljeti, to je opet bilo manje od ovih novijih aut Prikaži još ↓
B.L.Devín
maxim m@ Slazem se djelomicno za R4, da su im djelovi bili malo skuplji, ali da su se kvarili kao zastave, oprosti ali to si se malo presao. Za Skode apsolutno Prikaži još ↓
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .