na Krku zivim, u jednom malom mjestu na moru. mjesecno 2 puta dolaze serviseri i tehnicari. preko sezone 10 mjesecno (ne pretjerujem). brzina u centru mjesta 60mbps, meni (u firmi) 20, tj. 0 (2 max tv, 3 kase, kladomat, gosti na wifiju) kad je optereceno. jedini zaista nacin za promjenu je unistavanje infrastrukture od HT-a. bili bi primorani izgraditi novu koja ce biti 30 godina naprednija od trenutne u koju ne ulazu (provjereno) 1 lipe na godinu. tako da meni osobno nista ne znaci ni 69G dok god nema covjeka u toj firmi koji ce pomoci malim poduzetnicima, doci na mjesto problema i rijesiti jednom zauvijek. 15+ godina sam korisnik njihovih usluga, kupio more telefona, uredjaja, tarifa ... nikad dobio nisam kisobran na poklon, a privatni korisnici (dakle manji racuni svakako) 1 dan nakon isteka ugovora opet potpisuju novi i dobivaju kamere, mobitele, playstation za djecu ... i sad ajde, kako se boriti protiv toga? kako kad imaju monopol na podrucju cijele drzave?
Dk
Deaktivirani korisnik
21.3.2019.
Odustani
bio sam kod njih godinama na preplati 4 mobilne linije na firmu i internet . prosle godine prebacio na sadasnji A1 . Bolje u svakom slucaju . preporucujem
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .