Ako potrošač ima jamstvo za neki proizvod, ovdje konkretno za kupljeni sat, može u jamstvenom roku predati proizvod na popravak ili zamjenu proizvoda
Samo se za dio koji je zamijenjen produljuje jamstvo
Pitanje: Stao mi je sat pod jamstvom. U trgovini u kojoj sam ga kupila nisu htjeli promijeniti bateriju jer, kao, problem nije u njoj. Popravljali su ga mjesec dana i zaključili da je ipak riječ o bateriji. No nisu mi htjeli produljiti garanciju za tih mjesec dana.
Na pitanje čitateljice odgovara odvjetnica Dijana Kladar.
Odgovor: Ako potrošač ima jamstvo za neki proizvod, ovdje konkretno za kupljeni sat, može u jamstvenom roku predati proizvod na popravak ili zamjenu proizvoda. Ako proizvod ne bude popravljen ili zamijenjen u razumnom roku, potrošač ima pravo na povrat novca. Ako je na proizvodu zamijenjen samo neki dio, u ovom slučaju baterija, jamstveni rok počinje teći ponovno samo za taj dio stvari. Potrošač ima pravo i na naknadu štete koju je pretrpio zato što je bio lišen uporabe stvari, a u konkretnom slučaju potrošač bi morao dokazati da mu je nastala šteta dok je sat bio kod trgovca.