Slažem se s roditeljima što se tiče ovakvih divljačkih napada. Ali dodao bih da treba i ukinuti odvojene vrtiće i škole ako se želi normalno odrastanje. Ta segregacija djece i 30 godina nakon rata je nonsens, takva politika getoizacije nikada nigdje nije ništa donijela ni rješila. Od mirne reintegracije nadalje se sve krivo radilo i dan danas tapkamo na mjestu. Zbog koga i čega, zbog kompromisne politike koja se hrani mržnjom, a u isto vrijeme se bori za opstanak na vlasti s figom u džepu, koalicijama i žetončićima. Sve zločince se trebalo davno istražiti i kazniti, ukinuti odvojeno odrastanje, dati ljudima šansu, nije dovoljno reintegrirati zemlju, nego i ljude !
ping-pong
13.1.2024.
Odustani
Slažem se! ++
Mr. Pickles
13.1.2024.
Odustani
Vukovar grad slučaj 😌
ar
argh1
13.1.2024.
Odustani
Kakva politika getoizacije PA ONI SAMI NE ŽELE UČITI HRVATSKU POVIJEST! Zar vi stvarno mislite da je našoj državi lakše imati paralelne sustave i škole i vrtiće
?? Oni ne žele s nama, njima je oslobođenje kada je pao vukovar!
Prikaži još ↓
Državni_neprijatelj
13.1.2024.
Odustani
argh1@ imaš jednu ili dvije rečenice u komentaru gdje sam napisao zbog čega i koga se to dozvoljava.
tc
the_chosen_one
13.1.2024.
Odustani
"Mi kao društvo imamo problem! Još uvijek smo toliko dugo u ratu, pa meni su djetinjstvo uzeli kad sam imao osam godina, koga da krivim? - kazao je kroz suze ot
ac jednog pretučenog dječaka.". Kad uplakanom ocu neće bit problem imenovat krivca za rat, i kad neće postojat pravo manjine na svoju povijest, tad će se stanje u VU smirit.
Prikaži još ↓
Državni_neprijatelj
13.1.2024.
Odustani
Ne znam tko je i što je taj otac, naravno da je ogorčen što mu je sin prebijen, i ti bi bio, i svi mi. Što se tiče imenovanja krivca nitko ili vrlo malo njih im
a snage, hrabrosti, pa možemo reći i čestitosti uperiti prst u "svojeg". To često vrijedi i za nas, svi znamo tko je bio agresor, tko je činio zločine, da se pucalo i razarao Vukovar, Osijek, Vinkovci, Škabrnja..., a ne Niš, Novi sad ili Kragujevac, ali kada netko od nas uperi prstom u zločince u našim redovima (a bilo ih je nažalost) na zadnje noge su digne masa njih koji se ne žele suočiti s vlastitim grijesima. Mi se globalno realno nemamo zbog čega ispričavati, i kod nas je stanje svijesti ipak na daleko većoj razini nego s druge strane, ali još uvijek ima prostora za napredak.
Prikaži još ↓
Državni_neprijatelj
13.1.2024.
Odustani
Ne volim u principu gledati u tuđe dvorište, ali s one strane se rehabilitiraju četnički zločinci, otvaraju im se muzeji, nekakve katarze nema ni na vidiku. Mi
nismo rehabilitirali recimo Pavelića i otvorili mu muzej, zato kažem da je stanje svijesti na daleko većem nivou. Uglavnom s domaćim Srbima treba raditi, nove generacije treba odgajati na drugi način, zato sam i protiv odvojenih vrtića i škola, ali jako je bitan i odgoj doma. Ja svoju djecu recimo odgajam da ne rade razliku među ljudima po nacionalnosti, vjeri, rasi, boji kože, nego samo po ljudskim osobinama. Isto tako mišljenje imam i o lokalnim podjelama, u životu nisam na tekmi viknuo ubij tovara i slično. Jednom mi je klinac ponesen atmosferom to povikao, dobio je od mene lagano po ustima, danas shvaća moju filozofiju i ne pada mu napamet.
Prikaži još ↓
tc
the_chosen_one
13.1.2024.
Odustani
Al ga filozofiraš. Ne zanima me ogorčenost. Problem će bit dok god netko ima pravo na svoju povijest, a nema. Imenovanje krivca nije hrabrost nego normalnost (p
ogledaj Nijemce). To ti je valjda jasno. A što se tiče zločinaca, u kojem to ratu nema zločinaca i žrtava na svim stranama? Ali samo se o zločinima na svim stranama priča za rat 90-ih, za II. svj. rat to se izbjegava.
Prikaži još ↓
tc
the_chosen_one
13.1.2024.
Odustani
Ovdje nije riječ o nacionalnosti, vjeri, ... nego o, kako bi ti rekao, "ljudskim osobinama". Kako se možeš družit s "čovjekom" koji tumači povijest u prilog agr
esorskoj strani? Ta povijest ide protiv tebe. Ako to može, onda niti Skejo ne može bit problematičan, i on onda ima pravo na to.
Prikaži još ↓
li
liliZG2.0
14.1.2024.
Odustani
sjećam se kada je Ljilja Vokić rekla da nema problema da učenje srpskog jezika u VU bude izborni predmet pa je bila po kratkom postupku smjenjena..... i sada se
svi čude ovome...
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .