Ako su "kupili" pretpostavljam da su dali i kaparu.
To, naravno, bude vidljivo kada porezna objavi prihod firme na kraju godine.
Samo što to nebude vidljivo jer je sve velika obmana.
Kao što je bilo i sa 8 prodanih jedinica.
Jedino je 2016 prihod firme bio dovoljno velik da se unutra mogao ugurati jedan, ponavljam jedan, auto.
Gdje su onih ostalih 7 vrag zna.
Tako će biti i sa ovih 150.
sa
saff
30.3.2018.
Odustani
prihod je bio 50mill kuna, c1 je koštao oko milijun dolara na tebi je da izračunaš koliko c1 komada može ugurati u tih 50mil kuna s time da su se auti prodavali
kroz više godina a ne svi u jednoj.
Prikaži još ↓
Perica12
31.3.2018.
Odustani
Ha, treba biti dovoljno pismen da bi se pročitao finacijski izvještaj. Ukupni prihod firme je bio 50 milja. Ali prihod iz inozemstva za tu godinu je bio 13 mili
ona. Obzirom da je jedan auto koštao između 8 i 9 milja (jer ih je, po vlastitim tvrdnjama, prodavao za 1,2 do 1,3 miliona $), možemo pretpostaviti da je on unutra. Sve ostale godine je prihod iz inozemstva bio daleko manji. Manji i od jednog miliona. Tako da ako već nešto pišeš, nemoj pisati reda radi.
Prikaži još ↓
sa
saff
01.4.2018.
Odustani
u izvještaju su pokrivene dvije godine (2015 i 2016) i svakoj godini je preko 10mil kuna. potraživanja od kupaca iz inozemstva, s time da nedostaje 2017, i prij
ašnje godine. ako je prodavao jedan auto godišnje to je sasvim dovoljno vremena da ih sve proda, 7 kom.
Prikaži još ↓
Perica12
02.4.2018.
Odustani
Što se tiče financijskog izvještaja treba razlikovati potraživanja od roba i potraživanja od usluga. Tako da moja tvrdnja i dalje stoji. A zašto auti nisu viđen
i? Kao prvo nisu ni napravljeni pa time ni prodani. A o samom autu najbolje govori činjenica da su ga Hammond i ekipa vozili po švici u kamionu. Ne zato (kao što je jedan glupi novinar na Indexu napisao) što su htjeli omalovažiti EV u cjelini i pokazati kako je zbog male autonomije takav auto neupotrebljiv. Iako je i to upitno obzirom da je autonomija, barem ona papirna, pala sa 650 Km na 300. Razlog je banalan. U uređenoj zemlji nemožeš voziti auto bez ikakve homologacije po cesti. Pa su tako to čudo vozili po stazi i cesti koju su zatvorili za promet. A znamo i kako je to završilo.
Prikaži još ↓
sa
saff
03.4.2018.
Odustani
doktorand, ogorčenim i jalnim sitnim dušama sve je urota i pljačka jer nisu sposobni drugačije sagledati stvari. čak su kinezi nanjušili tu lukrativnu nišu, i p
reko rimca se odlučili omastiti... možda vrate ulazni kapital od 30mil dolara za jedno 50 godina koliko je naša država izdašna u potporama, a možda i prije ako zagrebu eu fondove. samo tamo su pravila igre drugačija i za uloženo traže se rezultati. ne shvaćam tu nesposobnost logičnog razmišljanja koji najjalniji i najglasniji imaju. da je auto sranje, bio bi ismijan od ekipe iz grand toura. da je firma paravan za mazanje očiju i prodavanje magle, kinezi ne bi uložili 30mil dolara. dobili su potporu iz eu fondova u veličini od 7mil € koja bi bila nemoguća bez fantastične dokumentacije. i sve je javno lako provjerljivo, za razliku od ovih tvojih bljuvotina bez pokrića.
Prikaži još ↓
sa
saff
03.4.2018.
Odustani
Perica12, ajde nauči me čitati, koliki je udio od prodaje roba a koliki od usluga. zanimljiva je stavka "obveze za predujmove od kupaca" skorom identični iznosi
za 2015 i 2016 od 7mil kuna. kako to objašnjavaš? i sada ova tvoja tvrdnja da auti nisu napravljeni. kako to okarakterizirati nego kao jal? da si daš malo truda bez problema možeš naći video dokaze za nekoliko verzija, fotografije za još nekoliko. pa tek ovo čuđenje oko homologacije, je bez predmetno, jer za homologaciju auto mora proći crash testove, gdje bi trebalo zdrobiti c1 koliko ih je do sad napravljeno. to si tada rimac nije mogao priuštiti. za c2 rimac je obećao homologaciju, pa ćemo ih valjda vidjeti na javnim prometnicama, čega su ovdje neki jako željni. i da citiram još malo tvog jala za kraj "A znamo i kako je to završilo", da znamo, greškom vozača.
Prikaži još ↓
sa
saff
03.4.2018.
Odustani
opet ti trabunjaš o hipotetskim situacijama, kad izađe izvješće onda se kurči sa pokrićem, a ne prije jer mene ne zanimaju trabunjana o hipotetskim situacijama
luzera i njegovim mokrim snovima koji ništa u životu nije napravio. brzina od 81km/h koju si ti naveo kao i sve ostalo je laž. riječ jednog jadnika mi daleko manje znači o kvaliteti ćelija od činjenice da su dovoljno dobre za aston martin i koenigsegg. dobro da si i ti otkrio toplu vodu da su litijeve ćelije zapaljive, znaš što je još ne samo zapaljivo nego i eksplozivno???? benzin!!! zanimljivo kako se svi dive što je hammond uopće preživio taj udes i koriste to kao primjer koliko je auto dobro napravljen.
Prikaži još ↓
sa
saff
03.4.2018.
Odustani
opet ti ako i ako i samo ako. kada dođe do tog "ako" onda prosipaj žuč, čemu trovati klimu prije nego imaš ikakvih dokaza? koji je smisao?
sa
saff
03.4.2018.
Odustani
opet ti sa ako... Ako toliki iznos prihoda .... prolijevaj žuč kada ćeš imati dokaza, a ne unaprijed. u međuvremenu neka se rimac sam brine o svom poslovnom mod
elu, ne treba mu još i tvoj jal.
Prikaži još ↓
sa
saff
03.4.2018.
Odustani
lol ti si poseban, na lijevoj si strani gaussove krivulje.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .