Njezin brend postao je instantni hit, jer su žene diljem svijeta u njezinu rublju prepoznale seksepil i mogućnost da se osjećaju zavodljivije bez obzira na to koji konfekcijski broj odjeće nose
Rihanna ima novo zaštitno lice linije donjeg rublja: Očarala je
Pjevačica Rihanna (31) posljednjih godina svu svoju kreativnu energiju usmjerava na dizajniranje donjeg rublja. Tako je stvorila marku donjeg rublja 'Savage X Fenty' s veličinama za sve žene i time pokorila tržište koje je do sada bilo usmjereno gotovo isključivo mršavicama.
POGLEDAJTE VIDEO:
Pokretanje videa...
Iako je i sama Rihanna posvećena reklamiranju svog brenda pa ju se često može vidjeti u golišavim editorijalima, i ona ima svoje ambasadorice. Sada je jedna od njih postala američka pjevačica i plesačica Tinashe (26). Iza sebe ima četiri studijska albuma, ali još nije stekla planetarnu popularnost.
Rihannin brend postao je instantni hit, jer su žene diljem svijeta u njezinu rublju prepoznale seksipil i mogućnost da se osjećaju zavodljivije bez obzira na to koji konfekcijski broj odjeće nose.
Pjevačica je inače velika zagovornica inkluzivnosti i promocije različitih tipova ljepote, a svojim primjerom pokušava pokazati ženama da se mogu dobro osjećati u svojoj koži bez obzira na to koliko teže. Čini se kako je to prepoznala i u Tinashe, pa ju je oduševljeno primila u svoj tim.
Njezina linija donjeg rublja u prvoj godini zaradila je nevjerojatnih 72 milijuna dolara, a cijene proizvoda su pristupačne, čak i za naš džep. RiRi tange stajat će vas 80-ak kuna, a negliže od 250 do 400 kuna.
POGLEDAJTE NOVU EPIZODU SERIJALA 'ZENZACIJA':
Pokretanje videa...