Obavijesti

Lifestyle

Komentari 38

Rico nas kampanjom "Made in Yugoslavia" vraća u prošlost

Rico nas kampanjom "Made in Yugoslavia" vraća u prošlost
12

Toni Rico je kampanju snimio pod geslom "da nam živi, živi rad", a prevladavaju retro motivi, print i sportska elegancija. Nezaobilazan dio stylinga su leptir mašne

Poznati hrvatski dizajner Toni Rico 10. godišnjicu rada proslavio je retro kampanjom kojom poziva na Dreft Fashion Week Zagreb. U kolekciji "Made in Yugoslavia" poigrao se detaljima iz prijašnjih radova, a kampanju je pod krilaticama "da nam živi, živi rad" i "živjela radnička klasa, sport, kultura i obrazovanje" snimio mladi fotograf Jure Perišić.

Sportska elegancija, retro chic i print nit su vodilja muške kolekcije, a leptir mašna nezaobilazan je dio svakog stylinga. Prevladavaju boje pijeska, nježno-zelene nijanse i jarki tonovi koji se nose u sportskoj varijanti.  

Svi posjetitelji moći će se nakratko vratiti u prošlost na reviji u petak 10. svibnja u dvorani zagrebačkog Hypo centra. 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 38