ZAŠTO Hrvatska uporno i godinama izmišlja " toplu vodu " i gradi neke svoje propale sustave umjesto da se jednostavno ugleda na razvijene nordijske zemlje kakvo imaju školstvo , što su prednosti i mane te kako ih takve implementirati u naš školski sustav ! Kod nas je taj model koji imamo toliko zastario na način koji je u uporabi, što ne daje rezultate .
kuglica
12.7.2019.
Odustani
Za opisani model treba stvoriti uvjete... Modernizirati i opremiti škole sa svom potrebnom infrastrukturom, kvalitetno i svrsishodno educirati učitelje i profe
sore, dati im alat u ruke s kojim će znati raditi, odvojiti politiku od obrazovanja, onemogućiti to da uvođenjem raznih kvazireformi škola postane poligon za stjecanje i prikupljanje političkih bodova za daljnje uhljebljivanje podobnih, uvažavanje struke i njenih iskustava, a ne pošto poto provođenje ideja podobnih kako bi opravdali svoje postojanje, poboljšanje materijalnog statusa učitelja i profesora te njegova ugleda u društvu jer dok je god za vladajuću "elitu" prosvjeta trošak, a za prosječnog Hrvata profesor beskoristan uhljeb koji ništ' ne radi i ima tri mjeseca godišnjeg, dotle mi o nordijskom modelu možemo samo sanjati... Jer u nordijskom modelu opisane stvari ne postoje, a učiteljska struka je među najuglednijim i najbolje plaćenim zanimanjima... Od učitelja se puno traži, ali im se puno i daje....
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .