Ovaj ekran kud je ružan, tud je i idealan za odvlačenje pažnje vozača.
galDukat
29.7.2017.
Odustani
Nema sanse da naprave tolko, vec sto put je obeco svasta a nije bapravio nist
Pe
Pero@Peric
29.7.2017.
Odustani
Ekran je takav zbog autopilota koji bi trebao postepeno preuzeti sve veći dio vožnje (2-3 godine u cjelosti).
St
StanislavTolarić
29.7.2017.
Odustani
Auto je po sigurnosti prvi u svijetu. Krcat je kamerama, radarima i senzorima. A ovaj monitor ne odvlači pažnju kao mobitel nego kao traženje radio stanice, nam
ještanje klime, i slično, pa čak i manje od toga. U bližoj budućnosti sve što se u autu može namjestit, pojačat, podesit moći će se napraviti glasovnim komandama, što minimalno skreće pažnju. E sad msm da je bolje koristit navigaciju na tako velikom zaslonu, nego na malom kao i sliku sa stražnjih kamera kada se krećeš unazad. Ono što bi puno ljudi moglo zamjeriti je što nema nikakav zaslon ili da tako kažem kazaljke i signalnih lampica iza volana, ali kod električnih automobila za početak velik dio lampica otpada u startu jer se odnose na klasične motore plus model 3 nema parkirnu kočnicu jer jednostavno nije potrebna. Dalje što se tiče prikaza okretaja toga također nema jer nema brzina nego samo R N D TA P (rikverc, neutralno, tesla autopilot, i parkiranje (automobil se sam parkira)). A prikaz brzine biti ce vjj u lijevom dijelu ekrana (bliže vozaču), a automobil automatski prepoznaje dopuštene brzine kretanja i upozorava ako se vozi prebrzo. Istina je da treba biti otvorenog uma i prihvatiti nove, bolje i sigurnije tehnologije, a ne zalit se jer nešto novo nije isto kao staro jer ste na to navikli. Kada biste sjeli u pravi električni automobil nikad se više ne biste htjeli vratiti na ove zastarijele.
Prikaži još ↓
beejesan
29.7.2017.
Odustani
@StanislavTolarić - to su idealni uvjeti, ali kao i sve što se bazira na nekom softveru i tu ima opasnosti od slučajeva koji nisu predviđeni ili situacije kod p
ogrešne detekcije. Ne bih se začudio da u nekoj idućoj verziji promijene poziciju ekrana. Ili da dodaju HUD kao što je u avionima.
Prikaži još ↓
St
StanislavTolarić
29.7.2017.
Odustani
To je logično da software ne moze biti posve siguran u 100% situacija, ali stvar je u tome sto će biti 10 puta bolji od covjeka u 99,9% vremena, i znatno ce man
je grešaka raditi od ljudi. Što se tiče pozicije ekrana Tesla jako obraća paznju na povratne informacije njihovih kupaca i vjj ce ih uvaziti, ali ponavljam u idućem desetljeću neće biti volana, a ekran ce se moći nazivat televizija...
Prikaži još ↓
Pe
Pero@Peric
29.7.2017.
Odustani
beejesan ništa od HUD-a. Elon je jasno reko.
St
StanislavTolarić
29.7.2017.
Odustani
da guardian netko dobro plaća da pljuju po tesli. Radilo se o jednom od prvih verzija autopilota dostupnim vozacima, te je greska uklonjena, a vozacima je jasno
receno da autopilot nije potpuno operativan i da nije ni blizu savrsen i da ga trebaju koristiti uz oprez i da im to za sada sluzi da prikupe informacije tako da ga mogu usavrsit. Unatoč tome ima snimki koje su snimili putnici iz drugih automobila koje prikazuju vozaca tesle kako spava u autu dok ga autopilot savrseno vozi po autocesti
Prikaži još ↓
galDukat
29.7.2017.
Odustani
Auti se vec sami parkiraju, a ljudima je to i danas problem. Juce sam gledo zenu koja 14 godina vozi kak parkira, izaso njen muz van iz auta i zajebava, sta rec
.. Al nisam bas za automatizaciju, vozaci ce postat jos losiji, a sigurno ne zelim da mi glupi auto govori uspori stalno ak idem 10km brze, ko sto pisti ak nemam pojas...
Prikaži još ↓
Pe
Pero@Peric
29.7.2017.
Odustani
Istraga je pokazala da Tesla nije bio kriv. Auto je vozača upozorilo nekoliko puta da preuzme kontrolu nad vozilom što je on odbio te nastavio gledati film. Sad
a ako vozač ne želi preuzeti kontrolu nad vozilom vozilo se zaustavi.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .