U Ustavu stoji da je odluka Referenduma obvezujuca. Ne znate citat?
Au
Auspex
27.5.2013.
Odustani
a isti taj ustav određuje da se ustav određuje na drugi način. klasična kontradikcija jer nisu predvidili ovakvu situaciju kad su ga pisali.
u2
user_264972
27.5.2013.
Odustani
pravo je kompleksna struka, o cemu vi pricate?! po vama bi svaki de*bil koji zna citat mogao bit pravnik i vodit racuna o pravnom poretku i postivanju tj. nepos
tivanju istog. onoliko koliko ja znam o pravu jest da se pravne norme i osnove za njihova tumacenja preplicu i ispreplicu u ustavu, zakonima, podzakonskim aktima, pravilnicima, zaključcima itd itd...pa isto tako i u obvezujucim misljenjima danim na sjednicama vrhovnog suda i tako dalje i tako dalje vezano za pojedina pravna pitanja određenih kompleksnih drustvenih ponasanja. vezano za ovo konkretno sto kaze ustav da je odluka referenduma obvezujuca naici cete i na zakon o referendumu koji kaze da nadlezna drzavna tijela .... nemaju pravo u roku od godine dana od odluke referenduma donijeti odluku koja se sadrzajno protivi referendumskoj odluci. znaci ima znacaj veta../ ako uopce znate sta je veto.. / kad bi tako jednostavno bilo utvrditi da referendumska odluka moze i mora uci u ustav samo zato sta je to trazilo 10% biraca i odlucila vecina onda bi jedna jako zatucana vecina bez problema mogla upisivati sta im god odgovara pa bez obzira sta je demokracija vladavina naroda.
Prikaži još ↓
bubamara2103
27.5.2013.
Odustani
C est Moi, vous dites des bêtises! Oćito ne vladaš materijom!
u2
user_264972
27.5.2013.
Odustani
ma petite coccinelle, vi ocito ne vladate razumjevanjem procitanog. nigdje ne pise da vladam materijom a niti da dajem strucno misljenje. a ako pak vi vladate m
aterijom onda cete se tim vise sloziti sa mnom da je pravo kompleksna struka, kao sto to moj post i implicira. a bientot
Prikaži još ↓
ni
nijemebrige
27.5.2013.
Odustani
C est Moi: ja vladam materijom i nije mi jasno koliko ne kuzis sta pise u čl.87 ustava i sta pise u Zakonu o referndumu????????- nema tu prenesenog značenja nij
e ti to avangardna pjesma
Prikaži još ↓
zelot
27.5.2013.
Odustani
C est Moi, da, svaki građanin koji zna čitat bi trebao moći razumjeti ustav i zakone. Ako nije tako, onda zakoni ne valjaju.
u2
user_264972
27.5.2013.
Odustani
ako ti vladas materijom onda bi ti trebalo biti jasno da u cl. 87 ustava stoji da hrvatski sabor moze ovlastit vladu, najdulje na rok od godinu dana, da svojim
uredbama uređuje pojedina pitanja iz njegovog djelokruga... molim nemojmo se igrati gluhih telefona.
Prikaži još ↓
u2
user_264972
27.5.2013.
Odustani
@zelot- slazem se ali to je nazalost utopija. pravo je kao drustvena tvorevina staticno a drustveni odnosi koje uređuje su dinamicni. ono sto moze situaciju 'om
eksat' i sto ih prilagođava jesu strucna tumacenja.
Prikaži još ↓
ni
nijemebrige
27.5.2013.
Odustani
C est Moi: ja stavrno ne znam odakle vama to ali kriv vam je ustav.. to o čemu vi pričate je članak 88. http://www.sabor.hr/Default.aspx?art=1891 ova prvi na go
ogle što vam otvori nije pročišćen tekst kriv je
Prikaži još ↓
u2
user_264972
27.5.2013.
Odustani
da u pravu si nijemebriga, vec san ti napisala u nekom drugom postu. ono sto si u pravu u pravu si .. ono sto nisi zadrzavam pravo kontrirati :P
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .