Obavijesti

Tech

Komentari 41

Redizajnirali Alfine sportske zvijeri, sad su još atraktivnije

Redizajnirali Alfine sportske zvijeri, sad su još atraktivnije
17

Nakon što su prošle godine redizajnirali klasične modele Giulie i Stelvia, sad su na red stigle i njihove snažne sportske verzije s 510 KS. Najviše novosti je ispod karoserije

Četiri godine nakon premijere sportske limuzine Giulie Quadrifoglio i dvije godine od dolaska sportskog SUV-a Stelvia Quadrifoglio, Alfine perjanice su blago redizajnirane. Izvana nema značajnijih promjena. Kod Stelvia su to samo detalji na prednjem braniku i nova stražnja svjetla, a kod Giulie još manje, samo stražnja svjetla. Tu su još novi naplatci promjera 21" te tri nove boje maštovito nazvane Rosso 6C Villa d’Este, Ocra GT Junior i Verde Montreal.

Pokretanje videa...

01:38


Unutrašnjost također donosi samo blage promjene. Promijenjen je upravljač, nova je ručica mjenjača, a kupci mogu birati i između novih presvlaka sjedala ili pak crvenih ili zelenih sigurnosnih pojaseva. Osjetno je poboljšan i ubrzan infotainment sustav koji sad dolazi u kombinaciji s dodatnim Performance izbornikom u kojem vozač može dobiti informacije o pritisku turbopunjača, temperaturi važnih komponenti ili statistiku ubrzanjima (0-100 km/h, 0-400 m,   što će posebno biti interesantno onima koji vole utrke ubrzanja. 



Obogaćen je popis sustava za pomoć u vožnji. Novosti su sustav za držanje vozne trake, sustav za nadzor mrtvog kuta, adaptivni tempomat sa stop and go funkcijom i asistent za vožnju u gužvi. Praktično to znači da su sportske alfe sada sposobne za autonomnu vožnju druge razine. 


Što se tiče pogona, ništa nije mijenjano. Pod poklopcem je i dalje fascinantni 2,9-litreni biturbo V6 motor koji razvija 510 KS i 600 Nm. Snaga se na kotače prenosi pomoću automatskog mjenjača s osam brzina koji brzine može mijenjati za samo 15 stotinki. I dok Stelvio ima pogon na sve kotače, Giulia i dalje nudi stražnji pogon koji jamči mnogo zabave. Ova sportska limuzina će tako do 100 km/h ubrzati za samo 3,9 sekundi i postići maksimalnih 307 km/h.



Iako motor i ovjes nisu mijenjani užitak u vožnji može biti veći. Naime, od sada se uz obje sportske Alfe nudi Akrapovičev ispušni sustav koji jamči još agresivniji i bolji sportski zvuk automobila. Sportske Alfe bi se na tržištu trebale naći u drugoj polovici, a cijene još nisu definirane. Još uvijek aktualni model Giulie Quadrifoglio u Hrvatskoj trenutno stoji 793.036 kuna, a Stelvio od 863.665 kuna.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 41
Virtualni Vatikan: Uz dronove, lasere i umjetnu inteligenciju izradili 3D baziliku svetog Petra
NOVA ISKUSTVA

Virtualni Vatikan: Uz dronove, lasere i umjetnu inteligenciju izradili 3D baziliku svetog Petra

U suradnji s tehnološkom tvrtkom Microsoft i tvrtkom Iconem specijaliziranom za digitalizaciju baštinskih lokacija, Vatikan je pokrenuo novu interaktivnu web stranicu
Tvrtka čiji su proizvodi ugrađeni u najveće hrvatske projekte
PROMO

Tvrtka čiji su proizvodi ugrađeni u najveće hrvatske projekte

Tvrtka Sika u svijetu postoji 115 godina, a u Hrvatskoj četvrt stoljeća. Prisutni su na svim većim i značajnijim projektima diljem Lijepe Naše, a za idućih 25 godina postavili su si vrlo ambiciozan cilj.
Francuski mediji tuže X: Naš sadržaj koristi bez plaćanja
NISU PRISTALI NA PREGOVORE

Francuski mediji tuže X: Naš sadržaj koristi bez plaćanja

Mediji tvrde da X, nekoć znan kao Twitter, nikad nije pristao na otvorene pregovore s njima, za razliku od Googlea i Mete.