Cilj kampanje nije uvjeriti ljude da Bog ne postoji, nego usaditi sjeme racionalnog i kritičkog razmišljanja. Kampanja je stajala 224.000 kuna
Rat oko Božića u Americi: Zašto vjerujete u Boga?
Zašto vjerovati u Boga? Budite dobri zbog sebe samih, geslo je provokativnih plakata koji će od sljedećeg tjedna do kraja prosinca osvanuti na autobusima u Washingtonu. Američka humanistička organizacija na njih je potrošila 224.000 kuna. Uz melodiju poznate božićne pjesme "Djed Božićnjak dolazi u grad (Santa Clause is coming to town)", plakati su među Amerikancima započeli novu debatu o smislu Božića.
- Iako čak 92 posto Amerikanaca vjeruje u Boga, mnogi se agnostici i ateisti osjećaju usamljenima jer se Božić povezuje isključivo s vjernicima. Želimo doprijeti do ljudi i upozoriti ih na sve veću komercijalizaciju ovog blagdana - objasnio je Fred Edwords, glasnogovornik organizacije. Cilj kampanje nije uvjeriti ljude da Bog ne postoji, nego usaditi sjeme racionalnog i kritičkog razmišljanja, dodaje Edwords. Prošli mjesec i na londonskim autobusima pojavili su se slični plakati s porukom "Bog vjerojatno ne postoji. Prestanite se brinuti i uživajte u životu".