Treba ukinuti opću trošarinu na aute i naplaćivati ju samo na stvari koje su luksuz - niskoprofilne gume i velike felge, kromirani i razni drugi dodaci. također trošarinu naplaćivati na unos polovnih automobila, i progresivno ju povećavati s godinama starosti automobila. Za nove automobile treba smaniti PDV, npr. prepoloviti ga, a ukinuti ga potpuno na dodatke koji povećavaju sigurnost - LKA, radar i slično. Onda ima neke šanse da se poveća prodaja automobila i popravi vozni park. Prihod države se neće smaniti, naprotiv.
Di
Divljakbolesni
09.1.2020.
Odustani
najbolje da ljudi koji nemaju puno novaca za auto plaćaju još više
Dk
Deaktivirani korisnik
09.1.2020.
Odustani
Naravno da treba poticati kupnju novih auta koja se u pravilu sigurnija i manje zagađuju. Zašto ne bi privatnim osobama koji kupe novi auto država kroz npr. 5 g
odina vratila uplaćeni PDV pod uvjetom da vozilo ne zagađuje više od xx g/km CO2 i da vozilo zadrže u svom vlasništvu kroz taj period? Država tako i tako na polovne aute ne naplaćuje PDV i ovim poticajima praktički ništa ne bi izgubila.
Prikaži još ↓
mi
mican
09.1.2020.
Odustani
@divljakbolesni, nije potrebno niti je cilj da ljudi slabije imovinske moći plaćaju više, ali se mora napraviti sustav koji će im omogućiti da za iste novce dob
iju bolji auto koji je sigurniji i manje zagađuje. Uzmi npr. dobar novi auto iz B segmenta, cijena bez PDV-a je oko 10.000 €. Država može smanjiti PDV i subvencionirati kamate na kredit. Malo je onih koji si to ne mogu priuštiti. Nešto dobiješ za stari auto, nešto malo keša i nešto kredita koji rasporediš kroz 5 godina, ratu kredita praktički otplaćuješ kroz manji trošak goriva, manje poreze i jeftinije održavanje, a voziš novi auto. To uopće nije nemoguće samo treba dobra volja i pametna politika. Ali ne vidim ni razloga zašto bi više plaćali oni koji manje zagađuju. Kakva je to stimulacija i što se time postiže? Treba socijalizam izbaciti iz glave.
Prikaži još ↓
tocilo
09.1.2020.
Odustani
Treba ukinuti trošarine ili barem uvesti višegodišnji moratorij na nova vozila svim fizičkim osobama,kako bi mogli obnoviti vozni park.Drzava i tako ima zanemar
ivu financijsku korist od tih trošarina,jer je broj prodanih vozila "običnim" građanima jako mali.
Uz to nova vozila u principu imaju 5g garancije,tako da su građani prisiljeni ići u ovlastene servise,i uplaćivati kasko osiguranje.Pa će kroz povećni posao i dobit ovlaštenih servisa,i osiguravajućih kuća vratiti veliki dio novca izgubljen zbog ukidanja trošarina.
Prikaži još ↓
Di
Divljakbolesni
09.1.2020.
Odustani
de ljudi kod nas većinom kupuju aute do 5000 eura, otkud 10k
mi
mican
09.1.2020.
Odustani
kupiš do 5000 eura, a 5000 ti je kredit na 5 godina. Mjesečna rata 600 kuna, ali nema poreza na CO2, nema održavanja nego samo ulje svake dvije godine i manji t
rošak goriva.
Prikaži još ↓
ka
kaius
13.1.2020.
Odustani
baš njih briga za kupce i za to da se voze noviji auti.
zašto je uveden porez ili kako se već zove plaćanja godišnje samo jer imaš auto. i plaća se do 10 godin
a. koji je izgovor za to. ili koji je izgovor da tko ima plin i manje šteti mora na tehničkom platit samo jer ga ima..
sve je to najobičnija pljačka,tko misli da ne se mnogo vara
Prikaži još ↓
ka
kaius
13.1.2020.
Odustani
a kromirani dodaci i slično je luksuz pa da se na plaća? neka za luksuz stave porez na aute od cijene preko xx eura i smanje na obične aute. koji su potreba.
zn
am i one koji svake godine kupuju novi auto jer su oslobođeni radi firme i slično pdv-a. a to rade samo da prikažu da su potrošili i da na to ne olate porez .mah,sve je to jedna velika muljaža
Prikaži još ↓
mi
mican
13.1.2020.
Odustani
Svu dodatnu opremu na autu koja nije neposredno u funkciji vožnje i sigurnosti treba oporezovati, a čak i naplatiti trošarinu, tu nemam ništa protiv. Na sve ost
alo ukinuti porez i trošarinu. Država stvarno ne bi ništa izgubila kada bi prepolovila PDV i pravednije rasporedila trošarine. Na aute do xx eura koji su životna nužnost, a ne luksuz, zbilja bi trebalo staviti simbolični PDV od npr. 5%, kao na neke prehrambene proizvode. Ako u kafićima imaju smanjen PDV na stvari koje ruku na srce nisu od nikakvog živornog značaja, ne vidim zašto onda ne smanjiti PDV na aute koji to jesu. Država bi to smanjenje PDV-a i ukidanje trošđarina sigurno nadoknadila kroz povećai prihod od prodaje automobila.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
13.1.2020.
Odustani
Nezgodno je za isti proizvod, a to je putničko vozilo, imati različite stope PDV-a. Lakše je vratiti kupcima PDV za vozilo do određene cijene i do određene raz
ine zagađenja s CO2.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .